vandaag bloedgeprikt voor hcg

A

Anoniem

Guest
hey meiden, nou vandaag bloedgeprikt ben benieuwd of ik zwanger ben, misschien dat sommige mijn verhaal hier hebben gelezen maar ik ben 5 maandjes geleden bevallen en nu 1 keer onveilig gedaan , maja is niet zo dat ik zwanger ben maar symptomen zijn er wel, maar de test zijn keer op keer negatief,

ben vanaf de bevalling nog niet ongesteld geweest aangezien ik bv gaf.

Ik had last van gelige afscheiding, 1 dag met beetje bloed en last van onder in em rug daarna niks meer, sterk ruiken, trek in augurken en rookworsten die ik normaal niet zou eten.

Nu is het ons derde kindje als het zo zou zijn, enigste is dat ik het wil houden maar me man niet die vind 2 genoeg en hij denkt dat ik het niet aan kan.

Ik zelf kan het never nooit over me hart krijgen om het weg telaten halen beide kids heb ik meer dan 1 jaar over gedaan de laatste moesten we net beginnen met hormonen, en dan zou het nu spontaan zijn en dan weg halen, kindje kan er niks aan doen.

Dus ja nu is het de keuze hou ik het en gaat misschien me man weg of ik laat het weg halen en kies ik voor me man,. maja eerst ff de bloed test afwachten.

Sorry als ik jullie heb gekwets is niet mijn bedoeling ik wil gewoon me verhaal kwijt en ik weet dat dat hier kan en misschien dat jullie nog tips hebben.

liefs

Hey!

Wat een lastige situatie zeg!
Misschien dat ik wat te makkelijk redeneer, omdat ik niet in jouw situatie zit, maar ik probeer wat met je mee te denken.

Het eerste wat me te binnen schiet is, een kind heb je voor het leven, een man is in te wisselen.

Klinkt misschien wat hard in jouw oren, maar zelf zou ik voor het kindje gaan. Zeker als je er twee keer lang over hebt gedaan en het nu spontaan is ontstaan.
Kijk goed naar wat je zelf graag wilt. En eigenlijk weet je dat al: je wilt het kindje houden. Houd het dan!
Zoals ik eerder schreef, een man is evt. inwisselbaar, een kindje heb je voor het leven!

Succes met je situatie, ik hoop dat je man in gaat zien dat (mocht je zwanger zijn) weghalen geen optie voor je is.

Liefs Daisy

dank je wel voor je reactie, ja klopt een man is intewisselen maja daar ben ik niet voor getrouwd eigenlijk, en heb ook tegen hem gezegt van jij voelt het niet, ook al is het nog zo klein het leefd en als ik het weg laat halen sorry dan voel ik me een moordernaar.

Maja me schoonma had al gezegt dat een abortus niet goed is zeg maar die bevestigde mijn verhaal, en een vriendin van hem die staat ook achter me ze zegt waar 2 vuur is 2 schuld,hij kan mij wel iets verwijten maar ik hem ook.

Maja ik wacht ff bloedtest af vanmiddag uitslag bellen dus ben benieuwd.

liefs

Hey!

Ik snap dat je van je man houdt natuurlijk en dat je niet voor niets bent getrouwd! Ik bedoel ook zeker niet dat je nu direct weg moet ofzo. Meer van, mocht er echt op aan komen en je zou moeten kiezen tussen abortus of je man, zou ik voor het laatste kiezen.
Ik heb een vriendin die door omstandigheden (s avonds op weg naar huis van het uitgaan.... Vul de misdaad maar in...) een abortus heeft laten doen. Hoewel zij echt het kindje niet wild en kon houden door deze gebeurtenis, heeft ze er heel veel spijt van gehad en heeft ze ook psychisch zo in de put gezeten dat ze al jaren met hulp bezig is.

Bij jou hoeft het eccht niet zo heftig te zijn, hier zit natuurlijk een heel verhaal achter. Ik probeer met dit verhaal duidelijk te maken dat abortus ook niet niks is.
Wat je ook kiest, het is en blijft een ingrijpende gebeurtenis. En wat jullie ook kiezen, zorg dat je er beiden achter staat en zet jezelf hierbij even op de eerste plek!

Liefs Daisy

Oh ja en ben natuurlijk ook erg benieuwd naar de uitslag van de test! Klinkt raar op dit forum, maar in het gunstigste geval ben je niet zwanger!

X

he meis, ja ik hou jullie op de hoogte, en ja ik weet wat voor consequenties van een abortus is, heb dat ook tegen me man gezegt, dat ik heel veel spijt van ga krijgen, moet echt 100 % erachter staan omdat te doen anders doe ik het echt niet.

en ja zeker beetje vreemd, ik wist ook niet waar ik het moest plaatsen.

liefs

Prima plek toch om het hier te plaatsen? Alleen raar dat je nu juist hoopt niet zwanger te zijn!

Succes vandaag!

Nou ben benieuwd meid. Een bloeduitslag geeft toch meer zekerheid dan een urinetest.

Terug
Bovenaan