vandaag controle gehad

he meiden vandaag weer oop controle geweest en gelukkig gaat met de kleine goed, helaas moet ik wel me rust pakken , me man wilde dat ik em rust pakte maja ben zo eigenwijs heb zo iets van dag zie wel. nou dat had hij dus vertelt en toen zei ze oke dan zeg ik het tegen haar en toen zei ze echt , je moet van mij je rust pakken als de kleine van 3 niet wilt slapen neemt pap het over en jij gaat op bed liggen,

pfff had zo iets van schrik, wegens me harde buiken en nu natuurlijk die stress , ik moet morgen wel nuchter bloed prikken en daarna suikerdrankje drinken voor zwangerschaps zuiker, ( is niet zo dat ik het heb hoor) wegens feit dat ik pcos heb en dat de risico hoger liggen dan normaal vandaar dat ik die test moet dien dus bloedprikken nuchter drankje 2 uur wachten daar mag niks doen geen energie verbruiken pff n dan weer prikken,.

Volgende week krijg ik een groei echo dus, ben nu weer 200 gram afgevallen blijf op de 69 en een beetje zitten dus 4 a 5 kilo maar aan gekomen en ben nu 29 weken zwanger

liefs
 
Als men zegt dat je je rust moet pakken zou ik het ook echt doen als ik jou was. Ik ben zelf ook niet zo makkelijk hoor want dan bedenk ik me weer wat wat er gedaan moet worden ofzo maar ik merk wel dat als ik het niet doe dat ik dan niet te genieten ben. Bij de eerste moest ik op een gegeven moment ook en ik ben wel blij dat ik t gedaan heb, ik kon alles veel beter aan.

xx
 
nou ik moest na de bevalling ook rusten naja na 3 dagen ging ik gewoon stofzuigen hoor, dus rust nee ja s avonds maar overdag nee dat ken ik niet, en als ik slaap smiddags dan slaap ik snachts niet meer.

Maja ik probeer te rusten door lekker achter me pc te zitten, en niks verders te doen

liefs
 
Dat is toch ook rusten haha, ik moet overdag ook niet te veel slapen want ook ik kan dan snachts niet slapen. Maar soms ga ik gewoon lekker op de bank liggen en tv kijken of idd ff computeren.

Succes!

xx
 
Terug
Bovenaan