vandaag de 1e echo

Hey dames!

Vandaag is het dan zover.... we krijgen de eerste echo. Heb er superlang op moeten wachten. Volgens mijn berekeningen ben ik ongeveer 9 a 10 weekjes zwanger. Volgens mijn verloskundige een week langer. Vandaag krijgen we de kleine spruit dan eigenlijk te zien. Ben nu al emotioneel, omdat ik niet weet wat te verwachten! De twijfel slaat in een keer hartstikke toe..... wat als er nou wel afwijkingen zijn? Ik ga er niet van uit, maar hou er wel rekening mee. Pfff.... wat is dit spannen zeg!

Vanmiddag om 10 voor 3 is het zover. Ik zal nog een berichtje erna plaatsen :D

Hebben nog meer mensen vandaag de eerste echo?

Liefs

ik heb vanochtend mijn eerste echo gehad . Was super zeenuwachtig. Maar beebje wilde zich gelijk laten zien, zo leuk om te zien zo'n uk bewegen. Hartje deed het perfect. Ben precies zoals ik dacht uitgerekend op 25.09!!! Over 4 weken mag ik weer komen.
Hoe is het bij jou gegaan???

Hey dames, bedankt voor jullie reacties!

Ik was zooooo nerveus... pffff

Gelukkig zag de verloskundige gelijk het kindje, het hartje klopte en het kindje bewoog zelfs even(leek wel alsof het nieste). Zoals het er nu uitziet ben ik iets meer dan 9 weken zwanger. Ben uitgerekend op 21 september. Over 2 weken mag ik terug, dan is de baby dubbel zo groot en kunnen ze veel 'meer zien'.

Ben toch wel opgelucht dat het er maar 1tje is.

@katkat27
Fijn zo'n echo he, is toch een bevestiging en opluchting om het te zien!

Bedankt voor de reacties!

Gefeliciteerd! Geweldig om te zien he? Was voor ons de tweede keer, maar het voelde echt als de eerste keer, was ook net zo ontroerd, echt super.
Geniet ervan!
Liefs, Kim.

Terug
Bovenaan