Vandaag de 20 weken echo en een pessarium laten inbrengen..

VAndaag heb ik om 10.30 uur mijn 20 weken echo van de 2 meisjes..
Deze duurt een uur..elke grietje krijgt een half uur de tijd...
Daarna laat ik een pesaarium inbrengen dit nav een onderzoek in het amc.
Helaas worden er namelijk met meerling zwangerschappen 50 % van de kindjes te vroeg geboren waarvan 20 % veels te vroeg..
Nu hopen ze door zo een pesaarium op je baarmoeder mond te plaatsen dat dit steun geeft en dat je zo minder snel zal en kan ontsluiten..
mochten mijn vliezen nou eerder breken word deze er natuurlijk meteen uit gehaald maar anders blijft deze tot 36 weken zitten..
Spannend hoor!!! Want als ze tot 36 wken blijven zitten is voor mij dan al een grote mijlpaal!!
xxx

Geniet van de mooie dag!

Wat een technieken he..... hopelijk hou jij het ook uit tot de 36 weken ;-)

was alles goed met de beebjes? blijft toch spannend he die 20 weken....
Wij krijgen volgende week voor 1 beeb een uur... dus ook erg lang, maar heel specifiek op bepaalde afwijkingen die mijn broer had met de geboorte....

Spannend kan niet wachten

Hoi marinde,
Ik volg je al een hele tijd (sorry). Ik ben een sept2010 moeder, ook van een tweeling en ook de 4de en 5de.

Bij mij zijn de jongens blijven zitten tot 39.4 weken en toen ben ik ingeleid. Ik had verder niet zo/n ding hoor.
Maar het is inderdaad erg spannend allemaal, elke week is er een, als je de 36 maar haalt. Maar toen ik daar overheen was dacht ik ... nog een week ben ik 37 enz.. Het was te doen hoor, maar ik deed echt heel weinig. Opstaan, kinderen naar school helpen, zitten,wasje tussendoor, eten, bed, zitten, eten koken, samen kinderen naar bed brengen en weer vroeg naar bed. tussendoor nog wel wat achter bijna 3jarige aangelopen. Verder liet ik het huishouden doen door m'n zussen en moeder. Maar het voordeel was wel dat ik goed uitgerust was en dat de jongens een supermooi geboorte gewicht (3390 en 3425) hadden dus ook geen couveuse of andere problemen.
Ik wilde dit even met je delen. Succes met je zwangerschap en ik blijf op je letten hoor hihi.

Hai meiden...
Nou de 20 weken was super!! Zo prachtig en alles was compleet!
We hebben prachtige fotos met de damens er samen op!!
Baarmoeder mond was 4.5 cm en dat is super! Daarna die pesarium er in gebracht (wat echt geen pijn ofzo deed) en we gaan voor de 38 weken!!

@ mini welpje...in een uur kunnen ze heel veel zien..ik was wel blij dat ze na dat uurtje klaar waren want ik kreeg er harde buiken van ..zo zitten ze te drukken op je buik..maar ach..het beeld is dan ook betoverend..ik heb weer een stukje gefilmt!!

@ Mamamar..wat leuk dat jij mij volgt!! En wat een succes verhaal heb jij..heel hekenbaar hoor!!
Als moeder zit je nooit stil, laat staan als je er al 3 heb...maar ik voel me nu nog top dus blijf lekker alles doen..mijn lichaam geeft me echt aan wanneer ik te veel doe..dan krijg ik onwijze pijn in mijn onder rug!!
Vanaf 25 weekjes komt mijn schoonmoeder mij ook lekker in het huishouden helpen!!
Ik hoop echt dat mijn zwangerschap net zoals die van jou gaat verlopen!! Wat een prachtige gewichten zeg!!
Hoe is het jou de afgelopen maanden gegaan ,met je twins erbij??
Als je tips heb...deze zijn zeer welkom!!
xx

Wat fijn dat je echo zo goed is verlopen. Ik kijk ook af en toe bij de sep-mama's. omdat ik naar alle waarschijnlijkheid ook in sep ga bevallen (officieel okt uitgerekend), ook ik krijg een tweeling.

Wat een positief verhaal van mamamar. ik ben zelf best bang dat de kleintjes te vroeg gaan komen. dus alle positieve verhalen zijn welkom..

Terug
Bovenaan