Vandaag de 20-weken echo gehad!!!

Hi hi!!!

Alles zag er heel mooi uit op de echo; alles wat ze kunnen zien was goed aanwezig. Kindje heeft 2 niertjes en dat is goed nieuws (ik ben geboren met 1 gezonde en 1 dode nier) en over 14 weken krijg ik nog een echo waar ze puur de niertjes gaan bekijken.

Ook weten we wat het wordt......

We krijgen een JONGEN!!!!!

Jippiedepippie oh wat zijn we blij en door t dolle heen!

Het piemeltje was duidelijk te zien, ongelofelijk!

Vannacht 2 uur wakker gelegen  met de vragen "stel dat..." en "wat zal t worden?" en ik bedacht me dat het onmogelijk een meisje kan zijn, mn gevoel zegt  al vanaf 26 juli: het wordt  n kereltje. Weer n bevestiging dat ik op mn  gevoel af kan gaan. :-D

Dames, ga even wat mensen informeren en genieten van deze dag!

Groetjes,
Janneke

Leuk he, zo`n mooie en goeie echo ... kindje volop kunnen bewonderen, maar ook spannend dat alles goed is ...

Proficiat, geniet van de zwangerschap ... voel je de kleine al bewegen, dan wordt het echt werkelijk ... ik kijk hier ook echt naar uit ...

Groetjes
Ans

Wat gaaf!!! Ik zit pas in week 16 en wij hebben 25 nov de 20 weken echo.
Wat leuk dat je weet wat het wordt  Ga je het ook iedereen vertellen of houden jullie het voor je? Ik weet zeker als wij het weten dat we het meteen de hele wereld vertellen!
Ook grappig dat je de hele tijd het gevoel had dat het een jongen zou zijn. Ik heb mijn hele leven al gedacht dat ik een jongen zou krijgen en nu heb ik toch erg mijn twijfels. Misschien toch een meisje??

Heerlijk hoor, dat je ventje helemaal gezond is!!! Moet een geweldig weekend zijn voor jullie!

groetjes Renate

Fijn dat je een goede 20-weken-echo had! En wat leuk dat je nu al weet dat het een jongetje is!  

Ik ben pas 14 weken en 3 dagen zwanger (30 april uitgerekend), ik ben dus nog lang niet bezig met de 20-weken-echo. Klinkt nog heel ver weg voor mij. Als ik 16 weken zwanger ben, heb ik weer een  afspraak bij de verloskundige en dan maken we ook de afspraak voor de 20-weken-echo.

Wouw, super dat alles goed was! Leuk voor je dat het een jongetje wordt!
Toch kan je gevoel je ook bedriegen hoor! Mijn eerste 2 zwangerschappen waren haast hetzelfde, en ik kreeg 2 meisjes. Mijn derde zwangerschap was compléét anders, en wist wel zeker dat het een jongen zou worden, maar het was weer een meisje.
Nu ben ik zwanger van de vierde, en heb werkelijk géén idee wat het wordt.
Vrijdag heb ik mijn 20-weken echo, ik zie er zoooooo naar uit!!! Maar wij hebben besloten om het nog even als verassing te houden wat het nu wordt. (maar ik hou stiekem wel mijn oogjes open hoor, hihi)

gefeliciteert dat alles goed is (gelukkig maar) en het feit dat het een jongen is is natuurlijk geweldig. Ik heb zelf ook een jongetje en hij is zóóóóó lief, hihihi. Ikzelf heb pas een echo op 23 december, dan ben ik 22w6d zwanger. dus duurt nog eventjes.

groetjes marielle

Ik heb vorige week de 20 weken echo gehad. (ik was toen 19 week). Alles was goed: hersentjes, niertjes, hartje, 10 vingertjes en 10 teentjes! Super om de beelden zo weer even te mogen bekijken. We wilden het geslacht ook graag weten, maar helaas lag het kindje zo dat het niet te zien was!! Dus nu blijft het een verrassing, aangezien we geen pretecho willen.

Wat een superdag moet dat zijn geweest zeg!!! Wilden jullie van tevoren ook weten wat het zou worden? Of was het gewoon duidelijk te zien? Ik ken tenminste iemand die het niet wilde weten, maar waarbij het kindje bij de 20 wk echo met de benen wijdbeens lag. Tja....dan valt er weinig te ontkennen denk ik.....!

Wij mogen woensdag voor de 20 wk echo. Spannend hoor!!! Heb er al helemaal zin in! Al is het natuurlijk niet alleen maar om je kindje weer te kunnen zien. Hopen dat alles positief is!

Groetjes Jojanneke

Terug
Bovenaan