Hi hi!!!
Alles zag er heel mooi uit op de echo; alles wat ze kunnen zien was goed aanwezig. Kindje heeft 2 niertjes en dat is goed nieuws (ik ben geboren met 1 gezonde en 1 dode nier) en over 14 weken krijg ik nog een echo waar ze puur de niertjes gaan bekijken.
Ook weten we wat het wordt......
We krijgen een JONGEN!!!!!
Jippiedepippie oh wat zijn we blij en door t dolle heen!
Het piemeltje was duidelijk te zien, ongelofelijk!
Vannacht 2 uur wakker gelegen met de vragen "stel dat..." en "wat zal t worden?" en ik bedacht me dat het onmogelijk een meisje kan zijn, mn gevoel zegt al vanaf 26 juli: het wordt n kereltje. Weer n bevestiging dat ik op mn gevoel af kan gaan. :-D
Dames, ga even wat mensen informeren en genieten van deze dag!
Groetjes,
Janneke
Alles zag er heel mooi uit op de echo; alles wat ze kunnen zien was goed aanwezig. Kindje heeft 2 niertjes en dat is goed nieuws (ik ben geboren met 1 gezonde en 1 dode nier) en over 14 weken krijg ik nog een echo waar ze puur de niertjes gaan bekijken.
Ook weten we wat het wordt......
We krijgen een JONGEN!!!!!
Jippiedepippie oh wat zijn we blij en door t dolle heen!
Het piemeltje was duidelijk te zien, ongelofelijk!
Vannacht 2 uur wakker gelegen met de vragen "stel dat..." en "wat zal t worden?" en ik bedacht me dat het onmogelijk een meisje kan zijn, mn gevoel zegt al vanaf 26 juli: het wordt n kereltje. Weer n bevestiging dat ik op mn gevoel af kan gaan. :-D
Dames, ga even wat mensen informeren en genieten van deze dag!
Groetjes,
Janneke