Vandaag de 2e echo ...

Vandaag 2e echo gehad ( 5 weken en 6 dagen )

De verloskundige kon het embryo niet zien op de echo, wel is het vruchtzakje bijna 10 mm gegroeid in 6 dagen. Ik heb een foto van deze echo, en hierop zie ik toch echt iets in het vruchtzakje zitten.. Zijn er hier vrouwen die bij 6 weken ook geen embryo zagen maar later wel?.... Maak me een beetje zorgen.
 
hoihoi, heb een echo gehad met 5 en een halve week ongeveer, hierop was vrijwel niks te zien, behalve een zwarte ring waar het in zou moeten zitten. inmiddels ben ik 39 weken zwanger en sta ik letterlijk op knappen. zou me er niet teveel zorgen over maken, je kunt pas echt wat zien als je ruim 6 of 7 weken bent
 
Volgens mij is dit idd nog echt te vroeg om echt goed iets te kunnen zien. Ik had de eerste echo met 9 weken, en daar was duidelijk alles te zien.
Succes!
 
Mijn eerst echo was toen ik 6 weken was en ik zag al heel goed het hartje kloppen en de vrucht zak en de embryo ,,,, maar denk heel posetief meid knuff marie
 
Mijn eerste echo was met 7 weken en het was niet meer dan een sperzieboon...maar volgens mij is het voor die tijd helemaal heel moeilijk te zien hoe of wat...Zou rustig afwachten tot de volgende echo..mijn tweede was met 11 weken en dan kan je al echt zien dat het een klein mensje word....
 
Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was van de 2de in augustus toen kreeg ik gelijk een echo om te kijken hoever ik was! Toen zagen we ook zowat niks alleen een rondje met een heel klein stipje was bijna niet te zien. 2 wk later weer een echo en toen een duidelijk beeld met een knipperend hartje. Ben 6 weken geleden bevallen van mijn 2de zoon.

Succes Liefs RH
 
Terug
Bovenaan