Vandaag de dag?

Vandaag ben ik uitgerekend van onze kleine.. Ik weet wel dat maar 4 a 5% van de kinderen op die datum geboren wordt maar stiekem hoop ik toch dat het vandaag zover is!
Baalde er vanacht wel een beetje van weer niets te voelen als ik 's nachts wakker werd maarja.. de kleine moet het zelf willen he!
Denk ook niet dat het er al in zit.. heb al die tijd nog geen enkele aanleiding gehad dat het zou gaan kunnen beginnen dus we wachten gewoon maar af..

Gek idee he dat je vandaag bent uitgerekend en dat die datum dan zo aan je voorbij kan gaan. Hopelijk komt de bevalling nu snel op gang! Ik moet denk ik nog even geduld hebben, want ben pas 24 september uitgerekend.

ik duim voor je, je weet maar nooit, wie weet zit jij wel bij dat percentage
en het dient zich ineens aan he, hoef je niets van te voren van te voelen....

ik hoop ook op morgen, 40 weken, dacht dat ze er al lang zou zijn....

iedere ochtend weer wakker worden met het idee helaas... misschien morgen :)

Inderdaad gek. Je leeft eigenlijk maanden naar die ene datum toe en je hoopt natuurlijk dat ie iets eerder komt. En dan ineens is het die dag en is er nog niks gebeurd. Ik hoop dat je kleintje zich snel laat zien. Ik moet ook nog wel ff wachten verwacht ik (ben 36+5)..

Hoi,
Ja je weet maar nooit he!
Nou mijn zoontje daar ben ik mee bevallen met 41 weken dus ik hoop dat deze baby wel iets eerder komt haha..
succes straks.

liefs nice

Ja je weet het niet he... Ik ben de eerste keer met 39 w bevallen, tweede keer met 39+6. ben nu 38+5 en vk denkt dat het niet lang meer duurt maarja, kan dus ook nog twee wekenzitten. Misschien een troost meiden: iedere dag dat het blijft zitten is beter voor onze beebjes.. hoe meer geboortegewicht hoe makkelijker het zal gaan met drinken etc. Dat schijnt echt veel uit te maken!
Sterkte met wachten allemaal!
lfs mvtwee

Terug
Bovenaan