Vandaag de duivels op bezoek

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Vandaag dan eindelijk, op dag 52, de duivels!
Mm, ben er wel blij mee want ga woensdag naar de gyn voor onderzoeken.

Weet iemand of dit gunstig is dat ik nu ongi ben geworden? Of moet ik dan weer een hele maand wachten? Ze gaan bloedprikken en een echo maken. Ik zit dan op dag 5 van mijn cyclus.

Allemaal een super fijn weekend!

Wat fijn dt je nu weet waar je aan toe bent! Ik moest op dag 3 bloedprikken zodat ze naar de waarde vd hormonen konden kijken ivm pcos......... Hoop dat je niet weer een maand hoeft te wachten.

Fijn weekend!

Ook ik moest op dag 3 voor de eerste keer bloedprikken. Ws gaan ze je aanraden een temperatuurlijst bij te houden tot aan de volgende afspraak en in je volgende cyclus met het prikken te beginnen. Dat moest ik op dag 3,8en 20 doen volgens mij.
Aan de tempgrafiek icm de bloedwaarden kunnen ze al veel conclusies trekken.
Elk ziekenhuis gaat weer een beetje anders, maar ik de dat je met het prikken nog een keertje moet wachten tot de volgende cyclus.

Liefs Daisy

Lieve Mascha,

Ik ben toch wel blij te lezen dat je nu zekerheid hebt alleen had ik liever een positest gelezen maar goed....vol goede moed weer verder meid en ik hoop zoooo dat je woensdag een stuk wijzer gaat worden!!

Ik denk aan je! Fijn weekend! Liefs Lynn

He fijn zeg dat je eindelijk zekerheid hebt.. liever geen ongi gezien ja.. he weet nu wel waar je aan toe bent.

Liefs

Lieve meiden,
Dank jullie wel voor de reacties!

Ik denk dan ook dat ik weer een ronde moet wachten....hm ben heel erg benieuwd!

@Daisy en beauty, jullie hebben er helaas ervaring mee maar ik ben wel een beetje wijzer, mocht het zo gaan verlopen.

Maar ik ben voor het eerst blij in deze maanden dat ik ongi ben geworden, hoeven ze dat tenminste niet op te wekken. Een positest blijft natuurlijk mijn voorkeur maar we kunnen niet alles hebben-:)

Lieve groetjes!

Ik zou maandag even bellen of je niet op dag 3 moet laten prikken. Als dat zo is, kun je namelijk die ene ronde toch nog mee pakken en in jouw geval is dat bijna 2 maanden zo te lezen. Zou toch weer zonde zijn als je bij de volgende cyclus alsnog op dag 3 zou moeten prikken en dan pas verder kunt.

Terug
Bovenaan