Vandaag de echo gehad!

A

Anoniem

Guest
En het is helemaal goed! Een heel mooi kloppend hartje, kindje was ook nog eens druk aan het bewegen, heel onwerkelijk en geweldig om te zien! Uitgerekende datum klopte ook precies, 8 november. Ben vandaag dus 9 weken en 2 dagen zwanger!
Helemaal blij en opgelucht na alle nare verhalen over miskramen!

gefeliciteerd en geniet natuurlijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik mag donderdag weer voor een echo, kan niet meer wachten

Gefeliciteerd!!!!! Heerlijk hè, om dat hartje zo tekeer te zien gaan! Die glimlach kon je een aantal uur niet van mijn gezicht afkrijgen!

Gefeliciteerd!!!!! Heerlijk hè, om dat hartje zo tekeer te zien gaan! Die glimlach kon je een aantal uur niet van mijn gezicht afkrijgen!

Gefeliciteerd hoor!!! Maandag zijn wij aan de beurt voor een echo.Dan weet ik direct of het inderdaad een november kindje is

Heerlijk he? Eindelijk eens een keertje kijken naar het wondertje in je buik. Gelukkig hadden wij de echo laat in de middag, want ook ik kon die smile niet meer van m'n gezicht krijgen!

Heerlijk he? Eindelijk eens een keertje kijken naar het wondertje in je buik. Gelukkig hadden wij de echo laat in de middag, want ook ik kon die smile niet meer van m'n gezicht krijgen!

Terug
Bovenaan