E elize81 apr 2, 2013 #1 Om 14u heb ik de echo..ben zo benieuwd of ze nu wel wat zien en natuurlijk wat horen..ik ben nu ongeveer 6 wk. 2wk geleden zagen ze nog niets en heeft de echoscopiste me erg onzeker gemaakt..ben best nerveus..
Om 14u heb ik de echo..ben zo benieuwd of ze nu wel wat zien en natuurlijk wat horen..ik ben nu ongeveer 6 wk. 2wk geleden zagen ze nog niets en heeft de echoscopiste me erg onzeker gemaakt..ben best nerveus..
A ANONYMOUS_USERNAME apr 2, 2013 #2 Nou heel veel succes dan!! Hopelijk zie je een heel mooi kleine baby'tje! Zal voor je duimen Laat je t even weten?
Nou heel veel succes dan!! Hopelijk zie je een heel mooi kleine baby'tje! Zal voor je duimen Laat je t even weten?
L lindavanleuken apr 2, 2013 #3 Veel succes! Hartje horen kan nog niet met die termijn maar zien kan wel..
A ANONYMOUS_USERNAME apr 2, 2013 #4 Heel veel succes meid! Ben ook heel benieuwd voor je! Ik moet donderdag weer terug.. Zo spannend!
A ANONYMOUS_USERNAME apr 2, 2013 #5 Met 6 weken al een echo? Ik heb nog niet eens de huisarts gebeld.... Ik wens je veel plezier en veel succes!
Met 6 weken al een echo? Ik heb nog niet eens de huisarts gebeld.... Ik wens je veel plezier en veel succes!
A ANONYMOUS_USERNAME apr 2, 2013 #8 Ben heel benieuwd hoe het was Elize, hopelijk heb je goed nieuws gekregen!