Vandaag de eerste echo gehad!!!

Hoi,

We hebben vandaag onze eerste echo gehad! Wat is dat bijzonder zeg!
We dachten dat ik 11 weken zwanger zou zijn (eigenlijk dacht ik dat ik verder was, aangezien mijn buik al begint te groeien), maar volgens de vk ben ik 'pas' 9 weken en 1 dag...
Mijn menstr. cyclus was erg onregelmatig, daardoor heb ik een late eisprong gehad. En ben dus 9 weken nu.
Maar heb was erg leuk om die uk te zien op het scherm. En we hebben het hartje zien kloppen! Het zag er heel schattig uit.
Maar... nu moet ik nóg 3 weken mijn mond houden!!! pff.. hoop dat het lukt!

 
Hi!
Ik heb ook mijn eerste echo gehad vandaag!! En ik ben 9 weken en 3 dagen! Ik vond het echt super bijzonder en heb echt wat traantjes gelaten! Mijn hummeltje is 2,8 cm en was erg druk aan het bewegen, zo gaaf om te zien. Ik had niet verwacht dat het zo duidelijk te zien was! Het hartje klopte ook goed, dus we gaan nu heerlijk genieten van de zwangerschap!! En inderdaad net als jij nog 3 weken onze mond houden..pffffff! Succes!!
 
Hoi,

gefeliciteerd met de goede echo's! Toch fijn om een stukje bevestiging te zien.
Nog 3 weken je mond houden? Knap hoor als je dat kunt hahaha. Na mijn echo vorige week met bijna 10 weken, heb ik het iedereen verteld die het nog niet wist.

Liefs Danielle
 
leuk he...! mooi hoor dat het er zo goed uit zag! maakt je toch weer n stuk geruster...lekker genieten nu...
Vond het trouwens zelf ook wel leuk hoor, om het nog even voor ons saampjes te houden het geheimpje...maar was blij toen we het aan iedereen konden gaan vertellen :) kun je er lekker over kletsen...
 
Leuk zo'n eerste echo hè?
En super nieuws natuurlijk dat het hartje klopt en alles er goed uitziet. Wel even balen dat je nu minder ver bent in je zwangerschap.

Geniet er van!
 
Terug
Bovenaan