vandaag de eerste echo gehad!!!

Hallo dames

hier weer even een berichtje van mij.

vandaag hebben we de eerste echo gehad om te kijken hoever de eitjes zijn voor onze 1ste ivf poging!!
aan de linkerkant zaten er twee van 19 mm en aan de rechter kant zaten er ongeveer 9 van 14 mm.

Nu moest ik vanavond nog een keer spuiten met de hoop ddat recht nu ook even lekker gaan groeien, dan is het als alles goed is, morgen of woensdag spuiten met pregnyl en dan donderdag of vrijdag de punctie hmmmmm.

ik moet zeggen dat ik het nu steeds spannender vind worden en slaap nog steeds erg slecht, en voel me steeds zwakker....

maar goed nog even vol houden!!!!!!!!!!!!!!!

fijne avond allemaal

Wat veel eitjes meid, wat fijn! Ik heb gister eerste echo gehad en had er "helaas" maar 4, 2 rechts en 2 links...nog even doorprikken en wellicht dat er nog een paar bij komen...

Succes met je punctie, hopelijk valt t mee!!

gr Yosha

En weet je al wanneer je de punctie hebt?

Bij mij waren ze alle 4 goed gegroeid, dus niet een enorm aantal, maar ze doen t goed. Ik misschien dit weekend de punctie..

Toch wel weer spannend, want dan neemt bij ons de spanning toe, lukt de bevruchting, delen de cellen goed door, vindt er een tp plaats en dan...2 weken wachten om te weten of je zwanger bent geraakt...

pfff maar we gaan er voor met goede moed!

gr Yosha

Terug
Bovenaan