vandaag de punctie~(eicellenpunctie ivf)

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen meiden,

Vandaag gaat het gebeuren... ben erg nerveus..
Mag vandaag om 11 uur in het zkh zijn voor de puctie.. je hoort er verschillende verhalen over..De een heeft wel veel pijn de ander niet..

M ´n man is nu naar ander ziekenhuis voor semen losing zeg maar..

Ze hebben bij de controle wel gezegd dat de eierstok dichtbij is, dus dat het snel kan gaan.
Gemiddeld 20 min..

Na de eicellenpunctie mag m ´n man weer naar de VU om m ´n eicellen in een speciale box af te geven daar..

erg spannend..

Hoop dat ik jullie vanmiddag meer kan vertellen als het achter de rug is en goed gegaan is..

Leeuwtje

Hallo Leeuwtje,

Ik wil je even heel veel succes wensen voor dadelijk, de enige tip die ik je kan geven is probeer je goed te ontspannen en blijf er goed aan denken dat het maar even is en je weet waar je het voor doet.
En rust vanmiddag lekker uit!!!

Groetjes en laat je even weten hoe het gegaan is?

Het is zover, ben flink aan het duimen dat het meevalt!!!!!

He meid,
Als het goed is zit het er al weer op!

Nu lekker uitrusten en veel slapen en water drinken!

Sterkte hopen op een goed verloop!!

Juffy

Nou je hebt het erop zitten, ik hoop dat het je niet teveel is tegengevallen en dat je nu lekker ligt te rusten.
Doe lekker rustig aan en succes.

Liefs Nicole.

Hoi,

Bedankt voor jullie medeleven..
Het zit er inderdaad weer op..

Ik moet zeggen dat ik het reuze mee vond vallen.. pilletje valium en nog een pijnstillende injectie hebben me goed slaperig gemaakt.

Van te voren kreeg ik nog even een gesprekje met de gyn, wat er precies ging gebeuren.

Ze hebben 6 eicellen weggehaald.. 3 links en 3 rechts, dus ze waren op zich niet al te lang bezig met me.

De prikjes door m ´n schede viel mee en het bewegen met de naald om  van de ene eicel naar de andere te gaan dat voelde ik wel, maar dat was maar heel even en niet al te pijnlijk.

We mochten (ook m ´n man) meekijken op het scherm..

Tijdens de eicellen transfer naar de VU door m ´n man.. heb ik heerlijk op een bedje gelegen en thuis ook rustig aangedaan.

Alleen een beetje lichte buikpijn gehad gisteren.

Ben weer hartstikke blij dat het erop zit dat wel.. Meer zorgen gemaakt dan nodig was en ze waren ook erg aardig daar..

Morgenochtend moet ik bellen naar m ´n eigen zkh, om te vragen wanneer de terugplaatsing is.. ze denken zaterdag ochtend weer in de VU.

Leeuwtje

Hee Leeuwtje,
Gelukkig dat het allemaal is meegevallen. Spannend zeg de terugplaatsing....
Zal aan je denken!

Hoi Leeuw,

Wat fijn dat het allemaal goed (en relatief 'pijnloos') ging! Hopelijk heb je inderdaad zaterdag de terugplaatsing en hebben  de eitjes en zaadjes goed hun best gedaan.. ben je al eerder in het VU geweest? Da's 'mijn' ziekenhuis namelijk, en ik ben heel erg tevreden over ze. Aardige mensen, heel behulpzaam, ALTIJD open en een heel apart gebouw, los van de rest van hte ziekenhuis. Dus dat MOET goedkomen voor je!

Succes dit weekend, enorm spannend!

Groeten, Saar

Terug
Bovenaan