Vandaag derde keer uitwendige versie!

Hoi allemaal,

Vandaag moest ik weer bij de gyn zijn om te controleren of de kleine goed was blijven liggen na de draaipoging van zaterdag. Met 35 weken heeft hij hem gedraaid, maar een week erna zat hij net zo vrolijk weer terug naar boven. De tweede draaipoging ging wederom redelijk soepel, maar vandaag bleek dus dat hij daarom ook makkelijk weer zelf terug kon draaien.
Nu dus de derde uitwendige versie en nu ging het een stuk moeilijker. Hij draaide nog wel, maar de gyn moest veel meer kracht zetten en kon het hoofdje slecht vanonder mijn ribben halen. Ik heb er helaas ook weer een paar striemen bij daardoor. Maargoed, nu hopen we dus, omdat hij zo moeilijk draaide, hij nu eindelijk goed blijft liggen! De ctg wees uit dat hij het draaien niet zo erg had gevonden, maar ik vind het zo moeilijk om erop te vertrouwen dat het nu goed kan komen. Hij is voortdurend aan het rommelen vanbinnen en ik ben echt als de dood dat hij nu weer terugdraait. Een vierde draaiing zie ik echt niet zitten!
Maargoed, over precies een week moet ik terug en dan zal wel blijken of hij nog goed ligt. Ik ben dan 38 weken en we gaan dan ook een afspraak maken om in te gaan leiden, omdat m´n bloedsuikers niet meer goed zijn te krijgen. Nou, pfff, dat was het wel weer voor vandaag, ik ga nu lekker slapen.
Meiden, veel succes! Iedereen heeft wel wat zie je wel, zo aan het eind. Maar straks hebben we hopenlijk allemaal ons wondertje!!

liefs, lydia

slaap lekker, sterkte, hoop dat de kleine nu met de zwaartekracht mee blijft liggen.... succes en inderdaad voordat we een maand verder zijn heeft bijna iedereen zijn/haar wonder in de armen liggen ipv in onze dikkiedik buiken :)
sterkte meid
liefs Charlot

Terug
Bovenaan