vandaag door fysio schedelmeting volgende week uitslag

hmimes

New member
me man wil helemaal geen helm voor de kleine als het zou moeten pfff . Moeilijk hopelijk niet nodig .
Maar heb wel begrepen dat je voor 6 mnd moet aanmelden . En het start met 6 mnd .
 
Hopelijk is het niet nodig! Ze moeten die helm inderdaad ongeveer vanaf de 6 maanden dragen tot aan een jaar. De kinderarts willen die kinderen vaak rond de 5 maanden zien. Je moet dus wel snel beslissen. Waarom zou je man het niet willen?
 
Waarom zou je man het niet willen?
Als het voor kindje beter is altijd doen denk ik dan.
Logan had vanaf 6/7 week fysio en is sinds 2 weken klaar. Hoofdje 2 x opgemeten eerste keer 108% is dus teveel. Weet niet precies meer hoe het zit hoor.
Afgelopen maand weer gemeten en zal morgen eens even bellen of ze uitslag hebben.

Ik vind het wel belangrijk dat het gebeurd en het ligt misschien zielig maar het is voor en goed doel.
Wel moet je het zelf betalen, volgens mij sinds dit jaar niet meer vergoed.
 
Altijd spannend meid. Ik hoop voor je zoon dat het niet nodig is, hij zal er zeer waarschijnlijk geen of nauwelijks last van hebben. Onze arts zei wel dat we een nogal onaangename periode voor een redressie helmpje ingaan, namelijk de zomer en het warmere, broeierige weer. Extra opletten bij het dragen van een helmpje dus.....

Maar hoezo wil je man het niet? Vind hij het zielig if vind hij het genant? Vaak denken (alleen domme mensen) gelijk dat er iets 'mis' is met je kindje....
Voor je zoon beter hoor, als het moet dan moet het gewoon. Je wil toch ook niet dat hij met een afplatting blijft lopen? Neem aan jou man ook niet?

Word idd niet meer vergoed, tenzij alle schedelnaden zijn gesloten maar dat is 9 van de 10x niet het geval op deze leeftijd. Ideale tijd om te beslissen is bij 5 maanden en als hij een helmpje moet dan draagt hij hem tot zijn eerste verjaardag.

Laat je het nog ff weten zodra je de uitslag hebt? Wij maken vrijdag 3 Mei de beslissing aan de hand van het 2e consult in het ziekenhuis. Gaat met Dean trouwens steeds beter.

Liefs!!
 
we krijgen de 29e de uitslag en de 30e is hij 5 mnd dus wel erg kort dag op te beslissen . Me man vindt het zielig genant etc . En omdat het zomer wordt . Ik vindt het ook moeilijk helemaal als ik de verhalen lees dat ze erg van zweten . Hoplijk NIET NODIG . Ik zal wel morgen als ik voor de 3e keer in het CB ben zeggen dat ze beter hadden moeten kijken . Want ik heb zelf aan de bel getrokken .
Maar ja even afwachten dus pfffffffff.
 
Terug
Bovenaan