Vandaag door iemand terecht gewezen....

Wat ik vandaag meemaakte....

Ik was naar het centrum met Feline, leuk kerstversiersels halen voor de tafel en spuitsneeuw.

Feline was moe (half 6 al wakker vanmorgen en 's nachts om 2 uur ook al), ze luisterde niet goed en ik wees haar terecht. Ging ze natuurlijk huilen. Is er een vrouw voor me in de rij die het nodig vond om Feline ook nog eens terecht te wijzen.
Dus Feline NEEHEE niet leuk en die vrouw ging door. Toen zei Feline nog een keer NEEEEEEEEEEEEEEEE (gillend) en maakte een slaande beweging naar die vrouw.
Dus zegt ze nou nou. Dus toen zei ik: wilt u zich er niet mee bemoeien, u maakt haar alleen maar bozer en overstuur en ik kan heel goed zelf mijn dochter terecht wijzen als dat nodig is. En bovendien is ze 2 en dan zijn ze gewoon zo, dat is normaal.
En Feline weer gillen. Zegt ze: Nou het ligt gewoon aan de opvoeding.
Dus toen heb ik haar eens goed uitgelegd dat het door haar erger wordt en dat ze nu snel dr mond moest houden.

Ik was zo giftig, ik had serieus zin om een knal uit te delen. Ik heb alleen maar complimenten gekregen tot nu toe over Feline. Natuurlijk is ze wel eens brutaal, het is ook een rotperiode voor haar geweest afgelopen jaar, dat hakt er natuurlijk ook in bij haar.

Ik las wel eens dat mensen zeiden dat iemand ze terecht wees, maar dan dacht ik: zal wel overdreven zijn, nou niet dus!

groetjes Maris (nu niet meer kokend van woede)

WAT? Waar haalt dat mens het lef vandaan zeg? Ik moet zeggen dat ik zulke dingen ook weleens meemaak hoor. Heel frusterend! Ik vind het wel super knap dat je antwoord terug geeft hoor! Ik ben zo'n schaap en durf dat niet!

najaaa wat een dom mokkel..
Ik denk dat ik ook had staan koken.
Dat is vast zo'n trut die op haar zondagse thee kransje haar beklag nog eens zal doen over jou kind! Duidelijk heeft heeft zelf geen kinderen, want dan had te geweten dat die kleintje nou eenmaal niet altijd doen wat je ze vraagt en dat wanneer ze moe zijn erg vervelend kunnen zijn...

Op zo'n moment weet je ook niet wat je moet zeggen... pfff ik kan er echt kwaad om worden tjongejonge...

Ohhh, die vrouw boft dat ik er niet stond..haha
Ik ben dan heel opstandig ook hoor..Ze moeten zich er niet mee bemoeien..ja toch!

Lieve zou tegen dat mens zeggen;; Niet mee bemoeien'' hahha, dat doet ze nl ook bij haar broer en zus..
Nee, je mag best iets vinden over een ander, maar ik vind ook dat het je niets aan gaat, en als je weet hoe kinderen zijn...dan zeg je dit niet!
Laat maar kletsen..jij weet beter!
En wij allemaal!!
haha
Gr Rina

heb het ook een keer gehad bij de AH, ikenna was super irritant en vervelend.
had m al x gewaarschuwd en gezegd dat als hij nog 1 x zo zou doen ik hem in de winkelwagen zou zetten.
hij begint te huilen, boos te worden en ik pak hem op en zet hem dus in de winkelwagen.
meneer wordt nog bozer en huilt nog harder, die caissiere gaf hem toen zon disneypoppetje en zei dat hij dan wel stil moest zijn.
ik heb tegen haar gezegd dat ze dit dus niet mocht doen en hem zo beloonde voor zijn gedrag en mocht dus het poppetje van mij ook niet houden.

waar bemoeien sommige mensen zich mee!

grt jolanda

Na ja, waar haalt zon vrouw het lef vandaan. Maar ja, wat je ook tegen zon mens zegt, ze heeft toch haar eigen ideeen erover, dus ik zou zo iemand lekker laten kletsen, al kookt mijn bloed dan. Mijn oudste zou ook zeggen: Niet mee bemoeien, dat mag hij namelijk ook nooit.
Gelukkig heb ik zoiets nog nooit meegemaakt, al draken mijn kinderen ook vaak genoeg in de supermarkt.

Terug
Bovenaan