vandaag echo gehad, groei en placentalokalisatie

Vandaag had ik de groeiecho van ons ukkie, en lokalisatie voor de placenta omdat deze voor ligt.
Alles zag er goed uit. Kleine is nu ongeveer 2100 gram (33 weken) als de groei zoals gemiddeld gaat en de kleine dus 200 gram per week aankomt zal ze een 7ponder worden dat is netjes.
Placenta ligt aan de voorkant maar niet voor de uitgang dus ks is niet nodig wat dat betreft tenminste.

Kwamen er bij de vk vanmorgen al achter dat de kleine de afgelopen 2 weken is gedraaid, ze lag namelijk al een hele tijd netjes met haar hoofdje naar beneden maar nu niet meer.
Ze ligt nu in een afgeweken stuitligging en ik moet dus volgende week terugkomen om te kijken of ze nog gedraaid is. Laten we het hopen anders komt die ks weer om de hoek kijken voor als draaien niet lukt hahaha nou dat schiet allemaal lekker op.

Verder gaat het met mij stukken beter dan 2 weken geleden dus dat is wel weer prettig, zo gaan we maar weer door!

liefs Do

lekker dat alles goed was. ik had vandaag ook een groeiecho, t wordt er waarschijnlijk een van 7 1/2 a 8 pond (grote broer was 8 1/2 pond, dus niet zo verwonderlijk). Nu zou het zo'n 2500 gram zijn, bij 34 weken. Dus een lekker dikkertje :)
hoofd was wel gewoon qua grootte, gelukkig maar, want grote broer heeft ook een uitzonderlijk groot hoofd (hoe vaak ik al niet mutsjes heb moeten omruilen omdat ze niet pasten....)

En hier ook een voorliggende placenta, die anderhalve week geleden met een echo is bekeken, en ook niet meer voor de uitgang ligt. Dus een 'go' voor een vaginale bevalling ;) (dat zou m'n eerste zijn, de vorige keer was een KS)

Terug
Bovenaan