Vandaag echo gehad; helemaal leeg, dus we beginnen weer opnieuw!

Zoals de titel al zei; vandaag heb ik mijn controle-echo gehad na mijn miskraam afgelopen weekend (6wk). Gelukkig was ik helemaal leeg. Dat klinkt stom, maar ik ben heel blij dat een curretage dan in ieder geval achterwege blijft. En dus willen wij graag weer verder. Nu lees ik op internet allerlei verhalen over mensen die meteen zwanger waren na hun miskraam, maar mijn gyneacoloog gaf aan dat ik eerst moet wachten totdat ik weer een menstruatie heb gehad. Tot die tijd moeten we even weer met condoom vrijen 'anders had je straks je hele huishouding overhoop liggen'. Maar dat vrijen met condoom; dat wil ik helemaal niet!! Ik ben toch niet voor niets al anderhalf jaar aan het klussen geweest???!! Ik pies momenteel nog positieve testen. Ik heb nu testen gehaald om te kijken wanneer ik weer negatief test. Beetje raar; want ineens baal je van dat tweede streepje. Maar goed. Ik wil eigenlijk bij negatieve test gewoon weer verder klussen. Of moet ik dat echt niet doen?? Dat condoom gaat zo tegen mijn gevoel in! Wat vinden jullie?? Ik wil de tijd na de HSG (half jaar meer kans, ivm met olie-HSG (zie eerdere topics)) zo goed mogelijk benutten. OF is dat nu raar?

Gr. Louise

Hey Louise,

mijn gyn heeft gezegd er meteen voor te gaan, echter mocht je direct zwanger raken dan is het wat lastiger vaststellen wat je 1e ongidag van je laatste ongi was...maar goed daar hebben ze echo apparaten voor,,

Als condooms niet goed voelen voor jullie niet doen...

Ik ken genoeg meiden die direct zwanger raakten en een gezond kindje hebben gekregen hoor...

Tis inderdaad wel handig om nu eerst een negatieve test te krijgen, zodat je weet als ie straks positief is je ook echt zwanger bent..

Succes,

gr Yosha

He Meiss,

Fijn te horen dat je 'leeg' was (oké klinkt stom maar goed jij bent er zelf ook blij mee en dat is belangrijk ;) )
En wat je zegt met het gelijk weer gaan klussen.. Denk dat je moet doen waar je je goed bij voelt. En als dat klussen is dan moet je dat gewoon doen!
Wel handig idd om die testen te doen zodat je weet wanneer het hormoon eruit is..
Ik zit straks weer in de klusweek...(heb eerlijk gezegd niet zo veel zin meer..) Maar goed dat komt omdat mijn vriend ook beetje in een seks om een baby dip zit...En elke keer dat het niet lukt ben ik super super teleurgesteld...En dat werkt nou ook niet echt mee..(prestatiedruk)..
Nou ik ga me vanavond even uitleven met mijn vriendinnen. Even ene pré kerstviering ;)

Sterktee nog wel..
Enne toch fijne feestdagen gewenst.

X

Hoi PrinsesL,
Dat je geen zin meer hebt, kan ik me goed voorstellen. Dat hadden wij ook niet meer. Moet zeggen dat we daar ook wel weer tegenop zien. Die prestatiedruk kan ook tegen je werken he? Wij zijn juist zwanger geworden toen we het gewoon een maand op zijn beloop hebben gelaten. Wel gevreeen en ook wel op het juiste moment, maar dat was vreemd genoeg heel spontaan. Zonder aankondiging vooraf. Heerlijk. En prompt waren we zwanger.
Misschien moet je ook gewoon even afstand nemen. Ik weet het; het klinkt makkelijk. Maar als je nu anderhalf jaar bezig bent, dan maakt die ene maand uiteindelijk ook niet meer uit. Zo denken wij tenminste nu steeds meer.Wij zijn druk aan het kijken naar andere huizen. Ik vind het eerlijk gezegd een heerlijke afleiding. Ik raak er meer ontspannen door. Mijn gyneacoloog heeft ons daar ook op gewezen. En het helpt je vriend misschien ook om weer uit zijn dip te komen. Uiteindelijk ben je bij elkaar omdat je hartstikke gek bent op elkaar en zo'n kluspauze werkt bijzonder goed op je libido! Dan wordt het vanzelf weer spontaan.
Ik weet het; het klinkt makkelijk en er zijn ook wel momenten dat ik er anders over denk. Maar het heeft ons wel geholpen en ik hoop dat het ons de komende maanden ook gaat helpen!

Liefs en fijne feestdagen! (met wijn, biefstuk, filetamericain.......ik ga even wat inhalen!)

Denk wel dat je gelijk hebt hoor Louise...maar als wij het niet 'aankondigen' gebeurt het zeg maar niet..Vriendje lief heeft een dagbaan en ik een avondbaan dus kom ik thuis heb ik nog energie en ligt hij bijvoorbeeld al in bed... :(
Daarbij is hij erg veel moe...(heeft vorig jaar 1e kerstdag beroerte gehad waar hij best goed nog vanaf is gekomen..maar toch) Dus denk dat dat ook wat spanningen met zich mee brengt..
Nou ja we zient allemaal wel hoe het komt. Ik wil me niet te druk meer maken en me ook lekker op andere dingen gaan storten..
Hoop dat je een fijne kerst hebt gehad met lekkere wijn, filet americain en biefstuk haha ;)
Wij hebben het ook mooi gehad maar het was ook een beetje gek..
Enne trouwens had je nou vorige keer wat nieuwsgierige aagjes op het forum???

Liefs

Hoi!

Ik kan het niet polsen. We hebben onze kameraden vorige week gebeld dat het misgegaan was en dat we 6 wk zwanger waren. Er was niemand die mij het gevoel gaf dit al te weten. Nou ja, er zijn belangerijkere dingen om mij druk over te maken. Mijn kerst was zalig; heerlijke wijn, biefstuk en volgens mij heb ik in mijn eentje een hele bak filet americain verorberd. Hahahahaha.

DOEI!!

Terug
Bovenaan