vandaag echo gehad

goede avond dames

we hebben vanmiddag de eerste echo gehad en wat zagen we niet 1 maar 2 prachtige kleine mini mensjes hahahaha we zijn super blij allebeid de hartjes klopte hartstikke goed we zijn echt in de zevende hemel

naomi vind het prachtig dat er twee babytjes in mama der buik zitten hahaha

liefs melanie mv naomi en ? en ?

7 weken en 1 dag

Wow!! Dubbelgeluk!
Gefeliciteerd!
Da's wel ff wennen denk ik. Moet je ineens van een 1-persoons kinderkamer een 2-persoons maken. En alles 2x kopen!
Lijkt mij ook zo leuk een tweeling! Maar moet ook eerlijk bekennen dat het me wel erg druk lijkt. Maar goed, da's zorg voor later, eerst dubbel genieten van die gezelligheid in je buik!
Liefs Nelleke

Hoi Melanie,

Wat een verrassing moet dat zijn geweest en wat een geluk om 2 wondertjes te ontdekken!! Wens je een goede zwangerschap toe!
Geweldig lijkt me dat!

Groetjes, Marianne

Hiya Melanie!

Wow wat een geweldige verassing zeg!
Ik zou zelf een heel klein "freak out" momentje hebben denk ik,maar ik kan me ook helemaal voorstellen dat jullie op het moment enorm in de wolken zijn. Gefeliciteerd!

Ajuus, ilja

WAUW!!!

Meer kan ik niet zeggen hoor. Ik vind dit zo bijzonder.

Zomaar 2!!!!!

Veel geluk wil ik je wensen. Ik heb weleens begrepen dat een 2 kindjes dragen ook 2x zo zwaar is, dus ook sterkte maar geniet zeker ook!!!

Liefs
Renske

Dat zal even wennen zijn, maar wel leuk!!!

Bij ons dachten ze tijdens een pretecho op de jongegezinnenbeurs ook dat het er 2 waren. Nou na de 12 en 20 weken echo dat te horen.. ik kreeg het spaans benauwd.
Ze had het niet goed gezien, de kleine was gewoon gedraaid, vandaar eerste een hoofdje beneden en toen ineens bovenin.
Als je het hoort/ziet tijdens de 12 weken echo dan kun je daar eventueel rekening mee houden...

Geniet ervan, en lekker dubbelop shoppen nu!!!

Elise mv Merel en  zwanger van 1tje hahaha  (26w2d)

Terug
Bovenaan