Dames , ik heb vandaag mijn tweede echo gehad, en eerlijk gezegd moest mijn vriend me meeslepen was te bang voor slecht nieuws, heb namelijk sinds gisteren bruin bloed verlies niet veel, lijkt meer op bruinig slijm na het afvegen, sorry hoor voor de details....maar is wel erg vies..... Gelukkig konden ze een klein kloppend hartje zien, over 3 weken mag ik weer voor een echo....Gyn kon niks raars vinden volgens hem zou het om innestelling bloed zijn... nou ja ik zal toch geen rust vinden tot de 3 maanden om zijn. Heb in juli een MK gehad en ben meteen daarna zwanger geraakt, af en toe kan ik relaxen en andere dagen maak ik me zorgen. Mijn gevoel zegt wel dat het goed komt en dat het goed zit, maar als ik naar de wc ben geweest dan begin ik sterk te twijfelen... Hoop dat de rest dit niet meemaakt..... Zo nu weer een tijd invulling voor de komende 3 weken en maar hopen dat de bloeding of wat het ook mag zijn stopt. Oh ja ze konden zien dat ik vandaag 6 weken en 4 dagen ben, heb mijn uitgerekende datum aangepast op de lijst.
Groetjes
Groetjes