vandaag echo gehad

ben nu 26 weken en alles gaat goed met de kleine meid gelukkig na al de spanningen erom heen
waarschijnlijk word het weer een kleine 6 ponder heb aardig wat vruchtwater de gyn vond dat erg mooi om te zien dat ik zoveel had lol
heb ook even 3d kunnen kijken was ook erg super om dat te zien moest wel urine en bloedafname doen omdat ik me niet zal goed voel maar zal allemaal wel los lopen heb contact gehad met kraamhulp en die heeft mij op 75 uur oplopend naar 80 uur kraamhulp gezet 7 nov moet ik weer terug komen bij de gyn krijg ik de uitslagen en hoor ik waarschijnlijk wat we gaan doen wel of geen geplande keizersnede
maar verder geniet ik nog wel van het getrappel en gekriebel in mijn buik voel haar erg goed gelukkig
 
Fijn om te horen dat alles OK is.

Geniet verder van het getrappel :), bij mij voelt het soms als geborrel (vaak) en als ik in bed lig, dan voel ik haar trappen, rare gewaarwording nog steeds
 
Gezellig dat gevoel hé? Zó lief! Eerst noemde ik het plopjes, toen harde plopjes en nu zijn het echt schopjes en bewegingen die ik voel!

Heerlijk.....
 
Terug
Bovenaan