Vandaag echo nummer 3 gehad

Vandaag voor intake naar het erasmus geweest, hier wordt straks de 20wk echo gedaan, omdat ze daar uitgebreider kijken dan in het maasstad ziekenhuis.
Wij hebben wel besloten om de combinatie test te doen, vandaag bloedgeprikt en 8 mei de echo met nekplooimeting, deze duurt 30 minuten en dan krijgen we ook de uitslag van de bloed test.

Ook vandaag een echo gehad en het hartje klopte mooi, kaak was ook goed te zien.
Helemaal blij nu.
Vorige 2 echo's waren binnenwaarts en vandaag via mijn buik, was wel iets minder goed te zien dan binnenwaarts.

Liefs Mariska

Hey meid

Wat fijn dat de echo goed was:) Lekker van genieten!
Mijn eerste 2 echos waren ook vaginaal en waren idd ook duidelijker dan de laatste die via mijn buik was helaas ook niet zo scherp.. Maar gelukkig wel alles goed met ukkie en dat is belangrijker!

Liefs

Gefeliciteerd! Same here, eerste twee inwendig en laatste ook via de buik. Maar alles wordt steeds beter te zien, dus helemaal goed.
Wij hebben de 14e nekplooimeting, maar weet niet of die 30min duurt. Is dat om een bijzondere reden? Kan me nog van vorige x herinneren dat dit ook een vrij korte echo was.
Wel leuk om dan alweer een kijkje te mogen nemen.
Liefs

Wat de echoscopiste gisteren vertelde was dat de echo van de nekplooimeting 30 minuten duurt, we zullen zien, ben erg benieuwd.
Het maakt me nu toch wel een klein beetje onzeker, omdat ik gister avond een berichtje van mijn nicht heb gekregen dat de nekplooimeting goed was, 1 op 3000 kans op syndroom van down, maar 1 op 40 kans op 1 van die andere syndrooms.
Dat is niet helemaal goed.
Maar we gaan er natuurlijk niet vanuit dat ons kindje iets heeft.

Liefs Mariska

Terug
Bovenaan