vandaag een 1e ego gehad

hoi allemaal

ik moet even mijn verhaal kwijt.
vandaag een ego gehad.
maar helaas hebben ze nog niet veel gezien.
na lang zoeken hebben ze het vruchtzakje kunnen
wanamen maar daar bleef het ook bij.
mijn baarmoeder leg heel erg diep.
nu moet ik volgende week dinsdag terug komen voor nog een ego
ik hoop zo dat ze dan wel wat kunnen zien
ik kan niet wachten tot volgende week dinsdag ik vind het erg spannend.

Wat vervelend dat ze nog niet veel hebben kunnen zien omdat je baarmoeder zo diep ligt.
Hoeveel weken ben je nou ondertussen al zwanger?
Hebben ze een uitwendige of een inwendige echo gemaakt?

Heel veel sterkte in ieder geval met het afwachten voor de volgende echo.

spannend hoor om nog een week te moeten wachten! Waarom hebben ze geen inwendige echo gemaakt? Weet nog dat bij mijn eerste ze de eerste keer(was 9wkn) inwendig deden omdat je het dan beter kan zien zo vroeg in de zwangerschap. Maar ja, heb je nu niks aan. Feit is dat je een week in spanning af moet wachten. Misschien ben je iets korter zwanger dan je denkt en zien ze daarom ook nog niet veel. en dan ligt je baarmoeder diep, werkt ook niet mee dan. Nou meid, je niet te druk maken hoor, voor je het weet is het dinsdag! Sterkte.

Heel spannend!! Mss hebben ze geen inwendige?? Ik heb altijd vroege echo's en dat is altijd met een inwendige omdat je het anders heel slecht kan zien!! We gaan hard duimen

Ik kreeg bij 6 weken (ivm kramp) ook een inwendige echo... Dan komen ze best dicht bij. Misschien dat je het volgende week ook moet voorstellen om een inwendige echo te maken. Kan je waarschijnlijk meer geruststellen.

Wat spannend zeg. Ik kreeg bij bijna 10 weken een inwendige echo en misschien vandaag wel nog een keer. Ik hoop dat de tijd voor je snel gaat en dat er volgende week meer duidelijkheid voor je komt!

hoi allemaal

bedankt voor jullie berichtjes.
ik ga het vragen volgende week voor een inwendige echo hopen dat ze dat dan doen zo dat ik dan wat meer zekerheid heb.

vandaag heb ik een inteke gesprek met de verloskundige zelf dus ik ga het van middag ook even bespreken met haar hopen dat zij mij ook al wat meer gerust kan stellen

Terug
Bovenaan