Vandaag een dubbele dag.........

Vandaag is de dag dat de vorige keer het hartje stopte van prul... Na een week kwamen wij hierachter met de echo. 7 weken en drie dagen was de berekening van de grootte van het kleintje en dat was dan ook de dag dat het hartje was gestopt.......een hele verdrietige en lege tijd brak aan. Ik heb nog ruim een week met prul gelopen maar het kwam er niet zelf uit. Ik dacht zelfs nog dat ie graag bij mij wilde blijven, drama! De sokjes hangen aan de schouw en laat ik hangen tot er voetjes in komen...........

Nu ben ik ook 7 weken en drie dagen...........Bij alles wat ik voel onderin mijn buik ben ik bang dat het misgaat. Die stomme aantal weken ook! Het is totaal niet reeél om te denken dat het hartje dan precies na dat aantal weken ook zou stoppen! Maar groei alsjebliefd deze keer door en blijf bij me!
De sokjes wil ik jou zo graag aantrekken deze keer...

Woensdag 6 juli krijgen we de 2e echo......ow wat spannend!
Ik hoop op een geweldige, blije en vooral geruststellende echo..............

Liefs Jessica

 
Oh wat lief.
Hij blijft bij je, vast.

Wat een weken he. We zouden rustig moeten zijn omdat we al een hartje hebben gezien want dan is de kans dat het mis gaat al zo vreselijk veel afgenomen maar ik ben ook pas gerust de 8e juli.
Liefs
 
Het blijft toch spannend he meid?! Gelukkig mag je snel weer voor de 2e echo!!! Ik hoop het zo dat het deze keer wel goed gaat!

Sterkte meis!! (en probeer toch ook een beetje te genieten!)

Liefs ciomama
 
Ook ik snap precies wat je bedoelt.
Vorig jaar hebben we een mk gehad,ook daar kwamen we achter tijdens de echo.
Nu krijgen we aanstaande maandag de eerste echo en het is zo dubbel.
Aan 1 kant ben ik hardstikke blij dat we ons wondertje mogen bekijken maar aan de andere kant ook zo bang dat we weer slecht nieuws krijgen te horen pfffff.
Maar precies wat de andere ook zeggen, hou de moed erin en probeer positief te blijven, dat probeer ik ook.

Liefs Patricia
 
Terug
Bovenaan