Vandaag een echo gehad

Hoi,
Vandaag kregen wij onze echo.
Ik was echt heel zenuwachtig. Voelde me de laatste week namelijk niet meer zwanger.
Ik mocht meteen liggen en ik kreeg meteen een echo.
Weer een mooi kloppend hartje gezien.
Wat is dat toch weer een mooi moment.
Volgens de berekening ben ik nu 8,2 weken en op 13 januari 2014 uitgerekend.
Op 2 juli hebben we de 12wk echo.

Dames ik ga genieten van dit moment en verzinnen hoe ik het de familie ga vertellen....
Iemand nog ideeën?

Gr Ilse

Wat een super nieuws.
Je hebt heel veel ideeën via Google staan misschien zit daar wat tussen.
Wij hebben een klein koffertje bij de prenatal gehaald zit standaard rompertje en slofjes in en daar hebben we een kaartje aan gehangen als ik groter ben mag ik dan bij jullie logeren.
Is echt super in de smaak gevallen.

Wij hebben afgelopen weekend zelf tshirts bedrukt met van dat strijkpapier die je bij de HEMA kan kopen, daarop de tekst Hoera ik word papa en Hoera ik word mama. Deze hebben we aangedaan, vest erover, en het was geweldig om de gezichten te zien wanneer ze de shirts gelezen hadden!! Aanrader!

Wat heerlijk een goede echo! Wij mogen morgen! En ja, ideeen genoeg inderdaad. Maar het moet wel je ding zijn. Wij hebben het bij de eerste een beetje ingeleid, met "we moeten volgend jaar maar wat eerder op wintersport gaan, want in maart ben ik uitgerekend" en bij de 2e had onze oudste zo'n shirtje aan met "grote broer in opleiding". Dit keer weten mijn ouders het al en de rest van de familie en vrienden vertellen we het volgende week gewoon. Het is en blijft leuk nieuws, hoe je het ook brengt :)

We hadden nog een mooie foto van Julia en daar heb ik een kaart van gemaakt. Op die kaart heb ik een stempel laten zetten met 'grote zus'
En die kaart hebben we vervolgens weer in een fotolijstje gedaan.
Gisteren hebben we het aan mijn moeder en stiefvader verteld. Vrijdag vertellen we het aan mijn schoonouders. Mijn broertje, schoonzus 1 + man en mijn vader vertellen we het ook snel.

Maare bedankt voor de tips!!!

Terug
Bovenaan