Vandaag een groeiecho gehad

Vandaag mocht ik voor de groeiecho. Ik heb hier zelf om gevraagd bij de vk. Mijn eerste was nl. bijna 9 pond en ik durfde niet zo goed thuis te bevallen als deze nog groter is. Dan ga ik me zorgen maken of het allemaal past enzo :)

De echo was helemaal leuk, hij lag met zijn hoofdje op de bekkenrand waardoor hij zo'n denkfrons had. Was een grappig gezicht. Hij is nu, met 37 wk al 3700 gram en zal dus bij de geboorte ook tegen de 4300-4500 gram aanzitten.
Verder had hij nog alle ruimte, zat lekker in het vruchtwater, dus goed nieuws allemaal.

Ik ben erg gerustgesteld. Het ziet ernaar uit dat hij dus ongeveer dezelfde formaat heeft als mijn zoontje, ik ga dus gewoon lekker proberen om thuis te bevallen want deze maat gaat wel passen.

De vk heeft al wel voorzichtig dat we het misschien niet moeten willen om door te lopen tot 42 wk, want dan wordt hij wél erg groot. Mijn zoontje kwam met 39,4 wk, dus ik hoop dat deze hetzelfde plan heeft.

Maat 50 kan dus naar zolder, hihihi.

Groetjes, Marijne 37 wk

Wat fijn dat alles goed was met de groeiecho!!!
Zo je eerste was indd een flinkerd zeg!!! Kan me voorstellen dat je je dan wat zorgen ging maken.
Maar ontzettend fijn dat je het nu toch thuis gaat proberen.
Hopelijk komt je kleintje wat eerder.

Liefs marielle 37w5d

ja het was zoo leuk. Even zijn koppie zie, het zag er alweer zo anders uit dan de vorige keer. Echt een echte baby waarbij niet alles tiny klein is. Was dus echt even genieten. Ze maken er bij het echobureau bij ons ook altijd wel iets bijzonders van. En natuurlijk weer een hele rits foto's mee :)

Fijn dat je er nu rustig over kunt zijn. Heerlijk om thuis te kunnen bevallen. Ik ben heel erg nieuwschierig naar die foto`s. Jammer dat je ze hier niet kan plaatsen. Heel bijzonder om een foto te hebben van vlak voor de geboorte, dat zie je niet zo vaak.

Liefs Petra

Dat lijkt me echt geweldig om de kleine nog even te zien. Bij ons werd ze met 37,2 tussen de 2800 en 2900 gram geschat. Wat kan het toch verschillen.
Groetjes Peetje24

Terug
Bovenaan