Vandaag gingen we op zoek naar een garage voor Mike. Zn gastouder heeft er ook een en daar speelt ie heel vaak mee.
Dus alle winkels af, maar niet te vinden.
Ikke op marktplaats gekeken en vond iemand vlakbij met een fisher price garage, vroeg ie 10 euro voor. Hij had ook een baby born stofzuiger te koop, vroeg ie 5 euro voor.
Heb ik em gebeld en gevraagd of ie de prijs van 12,50 voor de 2 goed vond en dat vond ie! Dus ik stap zo ff in mn auto om het op te halen!!!
Vanmiddag ook wezen fietsen met Mike. Ben ik langs mvsara gereden en bij haar om de hoek stond een meisje met een kleedje met speelgoed en fietsjes er op.
Een loekie fiets met zijwieltjes en een ding van little tikes.
Kostte samen 16,00 euro. Ook gekocht!
Leuke dag zo hoor
Beetje opknappen bij het stuur...heeft manlief ook weer wat te doen!
Liefs jen en mike
Dus alle winkels af, maar niet te vinden.
Ikke op marktplaats gekeken en vond iemand vlakbij met een fisher price garage, vroeg ie 10 euro voor. Hij had ook een baby born stofzuiger te koop, vroeg ie 5 euro voor.
Heb ik em gebeld en gevraagd of ie de prijs van 12,50 voor de 2 goed vond en dat vond ie! Dus ik stap zo ff in mn auto om het op te halen!!!
Vanmiddag ook wezen fietsen met Mike. Ben ik langs mvsara gereden en bij haar om de hoek stond een meisje met een kleedje met speelgoed en fietsjes er op.
Een loekie fiets met zijwieltjes en een ding van little tikes.
Kostte samen 16,00 euro. Ook gekocht!
Leuke dag zo hoor
Beetje opknappen bij het stuur...heeft manlief ook weer wat te doen!
Liefs jen en mike