Vandaag eerste inenting gehad

Hallo dames,

Het is een feit, vandaag heb ik mijn eerste inenting gehad voor de mex. griep. over drie weken krijg ik de 2e.

Vond het wel even spannend maar mijn gevoel zei toch dat ik het moest doen.

iedereen succes met jullie beslissing.

Liefs Cindy

Hoi Cindy,

Je hebt het weloverwogen gedaan he! En je gevoel moet je altijd volgen. Ik zit nog enorm in dubio. Weet het echt niet, je hoort zoveel tegenstrijdige verhalen. Ik ga vanmiddag naar VK, en vraag nog een keer duidelijke uitleg aan haar. Laat even weten hoe je je de komende dagen voelt, ik hoorde dat je er best een beetje ziek van kan zijn.

Succes..

liefs mama van Krukel, Janne!

Ik heb gisteren ook inenting gehad. Ik voel de plek op mijn arm een beetje, maar verder merk ik er niets van.
Ook lang gedacht dat ik het niet zou doen...
Sterkte allemaal.

Groetjes,
Tamar

Hallo meiden,

Ook ik heb 'hem' gisteren gehaald. Ik was gisteren erg moe en hangerig, maar ik weet niet of het van het vaccin kwam. Verder is de spuitplek ook wat gevoelig, maar verder geen problemen.
Iedereen veel succes bij haar keuze.

groetjes

nu hopen dat je niet te ziekjes ervan wordt.
daar zie ik tegen aan als ik hem morgen zal nemen.
ben er nog steeds niet helemaal over uit.
het ene moment denk ik nee doe het niet.
en andere moment denk ik neem hem wel.
vind alleen nog zo vervelend dat de menigs van mijn vk en huisarts zo verschillen.
vk wel en de huisarts raad hem niet aan. mag wel natuurlijk.
maar merk wel kom vaker uit op wel nemen.
zullen morgen wel zien.
ben ook wel nieuwschierig naar de bijwerkingen ervan.
bij jullie nu nog verder niks te merken, hopen dat dat zo blijft.(allen op de prik plek dan, dat valt wel te doen. als ik me wel laat inenten zal ik de bijwerkingen ook hier wel neer zetten op het forum.

Ik heb vanmorgen nog advies ingewonnen bij de VK. Zij gaf me ook het foldertje mee, en zei gaf idd het advies om mezelf in te laten enten. Stel dat je het krijgt en een longontsteking er boven op, dat is heel erg slecht voor je kindje zei ze. Dus zodoende ben k er over uit om de prik te gaan halen. Morgen is het inenten dus laat ook mijn mening wel horen over de eventuele bijwerkingen!

Liefs Janne en succes voor alle dames die het nog niet weten!

Ik heb nu een virus waarbij je ook vol met snot zit... sorry voor de details.... en heb het spaansbenauwd gehad en soms nog.... laat staan als je er ook nog koorts overheen krijgt.... nee... ik haal 'm morgen ook al zie ik er als een berg tegenop... maar ondertussen krijgt iedereen 'm bij ons... mijn grote man wegens astma, mijn kleine man van 3, mijn pa vanwege nierproblemen en mijn moeder als mantelverzorgster voor mijn pa en omdat ze komt kramen bij mij....

dussssssss..... ben vanmorgen gebeld door een vriend die plat ligt met MG en een longonsteking. hij wilde zeker weten dat ik me liet enten want het was echt heel beroerd om het te hebben.... (hoe haal je iemand over de streep die toch al zo bangig is... haha)

dus morgen staat deze dame in the line-up met opgerolde mouw.... slik.....

Mijn verloskundige vanmiddag gesproken en zij vertelde mij dat het de keuze aan mij blijft. Ze vertelde ook dat de injectie zelf geen gevolgen heeft voor de kleine. Maar de bouwstoffen die erbij zitten daar zijn gevolgen niet van bekend voor de kleine, omdat ze daar nog onvoldoende onderzoek naar heeft gedaan. Aan de andere kant als je je niet laat enten heb je kans ziek te worden en dat kan nog schadelijker zijn voor het kindje. Ik zit echt in dubio, of dat ik het risico moet nemen om misschien niet ziek te worden en me niet te enten of het risico te nemen op de mogelijke gevolgen en me wel laat enten.
Moeilijk, moeilijk!

Zo te lezen gaan jullie of hebben jullie de prik al!
Nou ik laat nog wel weten wat ik doe.

Gr en liefs en voor de gene die morgen in de rij staan, succes!

Terug
Bovenaan