vandaag eerste prikje :( , hebben jullie tips voor mij.......

vandaag krijgt sophie har eerste prikje.....

ben benieuwd hoe het allemaal gaat. en hoe sophie en ik zal reageren...

ze is op dit moment ietsjes verkouden maar geen verhoging.. dan mag ze toch gewoon komen???

enne hebben jullie nog tips wat je kan dan om de pijn ed te verzachten en wanneer pas je dat toe...

alvast bedankt

ze moet er om 13.15 zijn....

liefs tobi

1: hou haar zo rustig mogelijk

2: en euh neem een washandje mee die je met koud water kan besprekelen. en dan tegen haar beentjes kan doen.

heel veel suc6.

ik had het ook mee. maar ik had het niet nodig. JR was zo rustig die had er niets last van. althans dat tie ziek was.   hij was alleen errug hangerig

Hoi,

Jaimey heeft vrijwel nergens last van gehad.
HIj heeft wel veel geslapen, en ik heb hem s avond voordat hij naar bed ging, een zetpil gegeven omdat hij iets verhoging had.
Wel had ik hem die dag een broek aangetrokken die aan de binnenkant wat zachter was, ik dacht misschien schuurt het dan wat minder.
Ieder kind is weer anders.

Heel veel succes!

Groetjes kaat

Mijn dochter heeft gisteren haar eerste twee prikjes gehad. Ze schrok behoorlijk, maar werd gelukkig na een paar minuten wel weer rustig. Ze is bij mij nog een paar uurtjes wat huilerig geweest maar heeft vannacht weer heerlijk liggen slapen en lijkt er geen last van te hebben. Volgens mij is een belangrijke tip om zelf rustig te blijven, het is maar een prikje!  

wij hebben ook een koud nat washandje meteen op haar beentje gedaan na de prik!
gewoon rustig blijven...het is voor hun eigen best wil!
als jezelf panisch gaat doen voelt zo'n kind dat! werkt niet positief.

Merel heeft er nadien geen last van gehad. maar ieder kind reageerd er anders op natuurlijk!

hoi
als het goed is krijgt ze dr prikjes in het beentje na de prik gelijk gaan fietsen met de beentjes als je thuis komt een zetpilletje geven en rustig laten slapen maar jij moet vooral rustig blijven want je kindje voelt het als jij in paniek raakt en natuurlijk is dit moeilijk maar je moet het wel proberen!
en ook ze zal echt wel gaan huilen de eerste prik die julian kreeg was ook geen suc6 hij liep rood aan en schreeuwde zoals ik hem nog nooit had gehoord en ja dat gaat bij ons moeders door merg en been maar ja toen het was gebuert zijn we gelijk gaan fietsen daarna bij thuiskomst heeft hij geslapen en toen heb ik hem smiddags in bad gedaan want dat is ook rustgevend voor julian althans en hij heeft een zet pilletje gehad van mij voor de pijn hij heeft die nacht heerlijk geslapen en natuurlijk was hij iets huileriger dan normaal maar dat mag vind ik.
suc 6

Terug
Bovenaan