Vandaag eerste woordje... MAMA!

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

De titel zegt het al; Isis heeft vandaag haar eerste woordje gezegd en het was... MAMA!!! Ooooowww, wat was ik trots op mijn kleine apie! Jullie zouden me hier eens moeten zien glimmen....

Ze probeerde trouwens ook papa te zeggen (lukte niet helemaal), dus papa was ook helemaal blij!!

Moest dit even delen, hoor...

Myrna, mv Isis     (05-09-2006)

hihi, en zegt ze het ook al tegen jou.
Kian zegt dus sinds twee weekjes ook mamma, maar hij kijkt alle kanten op, maar niet die van mij.

heerlijk hé
Ohh dat zou je de hele dag wel willen horen.
Hier is Yoëll nu steeds na papa of mama, bah aan het zeggen

Vanmiddag zei hij oei bij het zwaaien naar oma, jeeeeej

Phira, Isis heeft het alleen vandaag 1x gezegd, en toen keek ze me recht aan. Maar wie weet zegt ze het morgen wel tegen papa, of de kat, of haar paarse olifant, of ...

Maar het is inderdaad supergaaf, ik heb momenteel een soort "natural high", haha!!

Nou, ik ga pakken want we vertrekken morgen naar het verre en exotische Holten (Overijssel) voor een midweekje Landal. Heb er zo'n zin in!

Groetjes,
Myrna

Jaa leuk he ik zie het voor me al dat geglim.
Francesco zeg ook mama en papa, maar volgens mij gewoon om het zeggen heb niet het idee hij weet dat wij dat zijn, alhoewel als hij erg zielig is ligt hij in zijn box wel heeeeeeeeeel zielig mamamamamamama te brabbelen en not papa!!
gr Jo

ahhhhhhhh wat leuk!!!!!!

die van mij is 6 maanden en zegt sinds enkele dagen pap
papa pappa

en zijn papa is zoooo trots ik kijk er naar uit als hij mama zegt!!

Wat gaaf zeg, mama!!!!
Hier komt het woordje heel af en toe voorbij maar niet echt tegen mij.
Ik kan me voorstellen dat je je helemaal happy voelt.
Heel veel plezier en een fijne vakantie in Holten ( als ik het goed onthouden heb, korte termijn geheugen werk niet echt optimaal...).

groetjes Danielle.

Terug
Bovenaan