Vandaag eerste x kdv!!

Ooo mijn lieve kleine mannetje is vandaag voor het eerst naar t kdv!! VERSCHRIKKELIJK!!! Kep hem net weggebracht en meneer sjanste er gelijk op los!! Maar ik, ik zit hier met pijn in mijn buik op mijn werk en moest ook echt huilen net. Ik haal hem lekker om twee uur op en dan mag hij nog ff naar oma!! Pfff waarom moeten we toch werken en onze kindjes weg brengen!! Xxxx

het is idd verschrikkelijk om te doen maar gelukkig vind je manneke het goed. en voor ons mams duurt het wel even voor we eraan gewend zijn. ik moet helaas as woensdag mijn manneke voor het eerst achterlaten, zie er ook tegenop en die van mij blijft gewoon thuis bij papa. balen hoor dat we nu eenmaal moeten werken en onze kindjes niet bijons mogen houden.

mag ik vragen waarom je hem om 2 uur ophaalt en daarna naar oma brengt?

Nou!! Eerlijk gezegd ben ik toch echt liever bij mijn kind! Zo een klein onschuldig hummeltje. Verwend word hij toch wel! :D

@lorena! Voor mijn eigen gevoel! Vind het anders gelijk zo een lange dag. Wil dat hij rustig aan gaat wennen! En nu kan ik hem ook nog ff knuffelen tussendoor!

@ lorena, dank je. Ben zo blij als het twee uur is. Ik heb al twee x gebeld en het ging helemaal super dus dat is wel erg fijn. Het is gewoon een gek idee dat MIJN kind bij eigenlijk nu nog wildvreemden is. Ga hem zo helemaal plat knuffelen.

OHHH ik heb gelukt dus.
Want ik heb geen werk en blijf met Juliaan lekker thuis,maar zonder werk is ook verschrikkelijk voor mij:(
geen geld om digentjes te kopen is ook niet leuk!

Terug
Bovenaan