vandaag even flink geschrokken...

want is was mijn meisje kwijt.

Ik was bij de makro vandaag en Tess klom elke keer uit het winkelwagentje. Mevrouw wou lopen om ongelukken te voorkomen haar er dus maar uit gehaald, en dat ging heel goed ze bleef netjes bij me.
Maar opeens was ze weg (echt binnen een paar seconden) en dacht je dat ik haar kon vinden. Ik bleef eerst wel rustig maar na 5 minuten kreeg ik het een beetje benauwd..horen we ineens een meisje schaterlachen. Dus op het geluid af en ja hoor daar was mevrouw aan de andere kant van de makro inmiddels hard aan het rennen door de gangen.

Heeft even geduurd voordat mijn hartslag weer normaal was.
Liefs sandra

en is je bloeddruk weer gestabiliseerd
pffff ik zou me ook rot schrikken.
en die ukkies hebben dat nog niet in de gaten zo'n
winkel 1 grote verstop plaats.

groetjes
Bianca mv Lorenzo

o ja, je schrikt je wezenloos! Gelukkig had zij er wel lol in .

Zo was ik Kian een paar weken geleden kwijt. We stonden samen in de deuropening van een restaurant, ik kijk om naar waar m'n ouders zijn, kijk terug   ... en weg ..
Dat restaurant had meerdere deuren en zalen .... ik rende als een speer door die gangen ... en vond hem terug boven aan de trap naar de kelder ... pff net op tijd!

Maar ... wel een teken dat onze harten het nog goed doen!

Volgende keer aanlijnen?

Liefs Nelleke

Ik moet er stiekem om lachen maar kan me voorstellen dat je flink in de rats zat!
Gelukkig heb je haar snel weer gevonden.
Groetjes Tanja.

Oja,dat brengt mij op het volgende...
De oudste(bijna 7...slik) gaat voor zwemdiploma B.
Dit is echter in een ander zwembad dan diploma A.
Hij moest steeds huilen onder de les dus na de les heb ik nog een tijdje bij de juf staan praten...
Ik ben wel bekend in dit zwembad dus zeg tegen Giovanni dat ´ie alvast mag gaan douchen en dat ik ´m zo kom halen.
Ik aangekomen bij de douches,geen Giovanni,ik naar de kleedkamer,geen Giovanni...
na 10 minuten zoeken krijg ik het steeds benauwder en het huilen staat me nader dan het lachen...
Ik heb hem zelfs om laten roepen!!
Wat blijkt uiteindelijk..Je hebt douches voor het recreatie gedeelte,én douches voor  het zwemles gedeelte!!!Weet ik veel!
Hij heeft dus al die tijd braaf onder de douche gestaan!
Whahaha,helemaal gerimpeld natuurlijk!
Wat voelde ik me toen een uilskuiken zeg!
Groetjes Tanja.

Och Sandra, ik ben bijna blij om dit te lezen!!

Ik was vorige week donderdag met mijn twee jongens en een vriendin met haar 3 kindjes naar de markt. We moesten ook even bij het postkantoor zijn. Siebe wilde een stukje lopen en dat mocht uiteraard. Wij lopen het postkantoor in en in mijn beleving ging hij ook gewoon mee naar binnen. Toen een minuut of 4 later iemand naar ons toe kwam en vroeg of wij een kindje kwijt waren!!!!! . Was Siebe dus helemáál niet mee naar binnen gelopen maar gewoon rechtdoor . Gelukkig was er een oud vrouwtje die hem op straat (gelukkig op de stoep)  opving en daar stond hij hoor. Helemaal blij te roepen, 'mamaaaaaa!!' Ik kon wel door de grond zakken zeg, dat ik zo onoplettend was geweest. Mijn hart zat ook duidelijk in mijn keel. Allerlei scenario's schoten even door mijn hoofd. Pffff. Het duurde inderdaad ook even voor ik weer compleet rustig was. Hoe kon ik toch zo stom zijn zeg......Even niet opletten!!!

Groetjes Fonske.

AAAh nee meen je niet
wat zal jij geschrokken zijn zeg.
maar die kids zijn ook echt zooooow snel , je knippert met je ogen en ze zijn al bochtje om...
Ik had het laatst met Annique, pffffff hartslag van 180 iddd
Maar die was gelukkig nog maar 1 gangpad verder en die maakte er heel leuk een spelletje van haha

groetjes sandra

Pff, je schrikt je rot. Al een beetje bekomen inmiddels? Uit voorzorg hou ik Dean nog altijd in de wandelwagen/buggy of aan een handje. Maar het zal me ongetwijfelt nog eens overkomen.

Groetjes,
Nelly.

Pff, kan me helemaal indenken hoe je je hebt gevoeld. Ik heb het ook al een paar keer gehad. Je denkt steeds, ik hou haar in de gaten, maar ze zijn zoooo snel. En zooo klein, zodat je ze door stellingen niet zo snel kan zien. Eigenlijk zou je zo'n vlaggetje aan ze moeten binden, die je ook op fietsjes ziet, zie je ze wat sneller.

Groetjes Bianca mv Marissa.

Terug
Bovenaan