Vandaag extra echo gehad!!

Hoi Meiden,

Vandaag heb ik extra een controle gehad bij de Vk vanwege aanhoudende buikpijn en bloedverlies wat ik gehad heb het weekend. Ze konden niet zo gauw wat vinden en als het donderdag nog steeds zo pijn doet gaan ze weer verder overleggen.

Ze hebben wel even op de echo gekeken en de kleine man groeit goed ze heeft op haar gemak even alles goed bekeken en hij ligt 1 wk voor op schema. Mooie plaatjes gehad met het gezichtje en 1 met een voet wat in mijn linkerzij zit kon het ook aan de buitenkant voelen. Ben blij dat de kleine ondanks mijn buikpijn het goed doet!!

Liefs RH

fijn dat met de kleine alles goed gaat maar wat rot dat t bloedverlies en de pijn bij jou maar niet wilt stoppen!
mijn moeder heeft bij mijn zusje 9 maanden lang bloedverlies gehad. echt hele plassen tegelijk maar toch maakte de kleine alles goed.
waar t bloedverlies vandaan kwam weten ze tot op de dag van vandaag nog niet.

ik heb donderdag weer een echo ivm te kleine baarmoeder.

hey meid, rustig aan!

liefs, do

Hoi, das echt balen he van dat bloedverlies :(. Ik weet hoe jeje voelt, heb er al vanaf week 23 last van. Alleen kunnen ze hele tijd geen oorzaak vinden. En hij groeit dus ook super goed. Ik hoop dat ze je wat duidelijkheid geven. Doe het rustig aan en sterkte. Liefs

lees vaker over dames met bloedverlies.. wel balen dat je ook nog pijn erbij hebt. kan me voorstellen dat je dat niet gerust maakt. fijn om dan wel steeds te kunnen zien dat de kleine het goed maakt via de echo!
take care!

Wat verveelend van de pijn en bloedverlies. Hoop voor je dat ze achter komen waarom en dat het snel stopt. Wel super fijn dat de kleine het goed doet!!

Liefs

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reacties, het bloed verlies is nu wel gestotp alleen die erge buikpijn nog steeds niet de kleine schopt er wel de hele dag lustig op los dus sie vermaakt zich prima daar vanbinnen.

Caats85, de placenta is in orde!

Liefs RH

Terug
Bovenaan