Vandaag ff naar de ziekenhuis........

A

Anoniem

Guest
Hallo allemal

vannacht had ik wat lichte krampen in de buik, ik dacht gaat van zelf over.
Vanmorgen voelde ik de krampen nog meer en om uur of 12 was het best heftig dus heb ik ff de gynekoloog gebeld om te vragen waneer ik me zorgen moest maken.
Ze zij kom maar meteen naar ons gaan we ff kijken.

In ziekenhuis hebben ze me meteen aan CTG aangesloten om te kijken hoe het met de baby was en of ik al ween had.
Met kleine was gelukkig alles goed en ik had om 15 min lichte ween. Ze hebben ook urine nagekijken als ik toevalig ook geen blaasonsteking had maar dat was gelukig niet zo. Ze hebben ook gevoeld of ik geen onsluiting heb en dat was gelukkig ook alles in orde. Na 2 uur hebben ze mijn toch naar huis gestuurt. Ik moest alles goed in de gaten houden en als de ween vaker komen en ze gaan meer pijn doen moet ik weer bellen en terug komen.
Ik moet ook probeeren alleen maar ligen en iedere geval niet tilen ( best moelijk als ik al een dochter van 20 maanden heb ronndlopen) maar ik doe mijn best.

Mijn dochter was geboren met 34w en 1d   dus ben nu bang dat deze baby weer te vroeg komt.
Ik ben vandaag 30w en 3d

Nu maar duimen dat die kleine nog ff in de buik blijf

Ik hou jullie op de hoogte als er iets verandert

Groetjes Boontje

Ik  voor je dat je kleine nog ff lekker bij je blijft zitten!
Veel sterkte en rust maar ff goed!

Liefs Nika

nou ik help je ook hopen dat de kleine nog lekker blijft zitten !!!!
doe maar gewoon wat ze zeggen veel liggen en niet tillen , als ze het neit zeker hadden geweten hadden ze je niet naar huis laten gaan denk ik !
heel veel sterkte en doe vooral heeeeeeeeel rustig aan

veel liefs cora

Hoi,

Je zal wel geschrokken zijn.
Hopelijk blijven de weeen weg!
Heel veel sterkte en neem je rust!!!
Ook al is het makkelijker gezegd dan gedaan, maar voor de kleine is iedere dag dat die nog in je buik zit meegenomen!!!

Groetjes ingeborg

Hè bah, da's schrikken! Ik ga ook voor je duimen hoor!
sterkte, Anne

hoi hoi
jeetje vroeg nog om weeen te hebben.
gewoon dus lekker rustig aan doen dan he!!!
is altijd makelijker gezegt dan egdaan als je al kinderen hebt maar als ik jou was hield ik me er toch echt wel aan.
sterkte he
liefs sil

Hoi Boontje,

Heb je geen weeën meer gehad? Gaat alles nog goed?
Schrikken zeg....

Dat de kleine nog even een tijdje in je buik mag blijven!!
(Hij/zij is zeker te benieuwd hoe zijn papa en mama eruitzien...)

Groetjes Renata.

Hallo allemaal,

het gaat goed hoor, heb niet meer zo last van weeen. Ik voel wel afentoe wat, maar het is niet zo pijnlik als zondag. Ik doe niet veel, alleen beetje hangen op de bank en onze dochter beetje bezighouden.

Bedankt voor de lieve reacties en nu maar hopen dat die kleine nog heel ff in de buik blijft. Gelukkig is  de kleine lekker druk in mijn buik en zo laat ie mij weten dat alles goed gaat.

Groetjes Boontje
30w5d

Terug
Bovenaan