Vandaag flink veel buikpijn, maak me vreselijk ongerust

Hoi Meiden,

Zoals de titel al zegt, vreselijk buikkramp vandaag. Gisteren gewoon naar de wc geweest, dus heb niet t idee dat het mijn darmen zijn. Meer menstruatiepijn, maar dan wel flink pijnlijk.
Voel me zo ongerust. Morgenvroeg mag ik komen voor een echo, de poliverpleegkundige zei dat als het nu misgaat ik beter vandaag af kan wachten, morgen kijken we of t hartje nog klopt. Geen bloedverlies gelukkig, maar voel me zo rot!!

grtjs Mickey

Dag meid,

ik begrijp dat je je enorm veel zorgen maakt, lijkt me normaal.
Maar menstruatiepijnen kunnen ook betekenen dat het vruchtje zich aan het innestelen is en ook dat is vaak enorm pijnlijk. Ik zou daarom niet onmiddellijk het ergste denken hoor meid. Maar ik begrijp je ongerustheid zeker en vast.
En ik hoop voor jouw dat ze morgen vaststellen dat alles in orde is met je kleintje.

Hou je goed e meid!!

Liefs,
van ons...

Beste Mickey,

Even een kort berichtje om je een goede nacht te wensen. Ik hoop dat je ondanks alle angst en vragen toch een beetje kunt slapen. Probeer te ontspannen, hoe moeilijk dat ook is.

En we duimen allemaal mee voor goed nieuws morgen! Laat ons weten hoe het gegaan is.

Liefs,
Juf 80

Hi Mickey,

Dat had ik ook met mijn dochtertje. Ik had zo'n zeurende buikpijn die het ene moment vaag was en dan heel erg, alsof ik elk moment ongesteld kon worden. Maar het was idd gewoon het innestelen van je kindje. Dus niet al teveel zorgen maken, het hoeft helemaal niets te zijn.

Probeer toch een beetje te slapen! Sterkte!

Groetjes, Sonja

Hoi Meiden

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb wel geslapen hoor, maar wel gedroomd van veel bloed en dode kindjes ed... De buikpijn is weg, maar nu twijfel ik weer of mijn borsten wel gevoelig zijn nog.... welja nog en uurtje en dan krijg ik een echo. Poeh je zou niet zeggen dat ik doorgaans een vrij nuchter persoon ben he?? Na 3 miskramen en 4 jaar in de mmm ben ik op kindergebied alles behalve nuchter helaas...

Wel nog ff vraagje....Ik ben 10 weken zwanger, is er dan nog steeds sprake van innestelen??

lfs Mickey

Ha Mickey,

Als je dit leest, zul je de echo wel gehad hebben. Ik hoop echt voor je dat het goed nieuws was en dat alles goed gaat.
Nog even over het innestelen: dat is in het begin van de zwangerschap, volgens mij iets van een dag of 8 na de bevruchting, niet meer na 10 weken hoor.

groetjes,
Willemien

gelukkig is alles goed! de echo was goed en ons kindje bewoog zelfs even, echt geweldig. De pijn kon vanalles zijn, misschien mijn darmen, misschien groeipijn, misschien dat ik te weinig drink, dus daar probeer ik nu maar extra op te letten....

liefs Mickey

Terug
Bovenaan