Vandaag gaan we het grote nieuws vertellen:)

Spannende dag, we gaan het vandaag onze ouders vertellen. Ben nu 7,5 week en ben zooo opgelucht dat er straks wat meer zijn die het weten. Voor mijn ouders is het denk ik helemaal een verassing, ze worden voor de eerste keer opa en oma! En dinsdag voor intake naar de verloskundige, ben benieuwd. Welke vragen stellen ze de eerste keer allemaal?

He spannend he. Komt vast allemaal goed;) De verloskundige heeft een hele hoop vragen. Je kunt ze bijna allemaal met ja of nee beantwoorden.. tenminste bij mij. Ziekte geschiedenis erfelijkheid e.d. Of je hebt na gedacht over de combinatie test... Succes..ben benieuwd!

Leuk hoor moet je eigenlijk gaan filmen als je het je ouders verteld hun reactie is altijd super haha.
Verloskundige krijg je allemaal vragen laat het op je afkomen valt hartstikke mee.

Veel plezier.

liefs

Nou je maakt een aantal mensen heel blij vandaag!!
Kun je lekker met ze kletsen er over!
En de intake met Verloskundige is inderdaad om info te krijgen en om kennis te maken met elkaar.

Liefs

Leuk vooruitzicht om het blije nieuws te gaan vertellen.
Inderdaad, je zou een camera in de aanslag moeten houden (hoewel, sommige reacties zullen je ook altijd bijblijven!)
Vooral (toekomstige) opa's en oma's kun je volgens mij niet blijer maken dan met het bericht dat er een kleintje op komst is!
Veel plezier vandaag!

Liefs,

Dank jullie voor de reacties. Heb inderdaad de camera erbij gehouden en wat leuke foto's gemaakt! Ze waren allemaal erg blij verrast. Voel me steeds meer zwanger, leuk!

Terug
Bovenaan