Vandaag getest en zwanger, kom dus al stiekum even kijken.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben mamabinck 30 jaar en getrouwd en heb een zoontje van 2 jaar. Na een miskraam en bbz vorig jaar ben ik nu heel pril zwanger!!! Nog maar een kleine 5 weken.

Voel me verder helemaal top en ben o zo dankbaar dat ik weer zo snel zwanger mag worden. Maandag kan ik de gyn bellen ivm de eerste echo. ( dit ivm de bbz dus ). Mijn gevoel zegt dat het goed zit, dus ik kan er al heerlijk van genieten.

Ik hoop jullie de volgende tijd met veel gezelligheid, af en toe flink zeuren en een hoop bolle buiken taal te mogen vergezellen.

liefs mamabinck.

oh, wacht even ik zet er nog ff een banner onder:

oeps, weet dus even niet meer hoe dat moet!!!

Gefeliciteerd zeg.
Vorig jaar rond deze tijd was ik ook 5 weken zwanger en nu wordt mijn zoontje maandag alweer 4 maanden.
De tijd vliegt.

Geniet ervan en een fijne zwangerschap.

Liefs

mama van 2 jongens

Allereerst gefeliciteerd!

Ik ben Els, 26 jaar en ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben, nu dus 5 weken. Het is voor mij mijn eerste zwangerschap, dus ik vind het erg spannend allemaal.
Succes met je zwangerschap!

hoi elsje,

gefeliciteerd, meid. Ben je dus 3 dagen eerder uitgerekend dan mij!!! Gezellig.

Kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden van alle ontwikkelingen. Ben jij ook op het oktoberforum?

Groetjes mamabinck.

PS: hoe krijg jij toch die banner bij jouw op je scherm. Ben gisteren zo lang bezig geweest, maar het lukt me maar niet.!!!

Terug
Bovenaan