vandaag getest en.....

A

Anoniem

Guest
hoi,
ik heb vandaag op dag 40 van mijn cyclus getest, helaas.......negatief, maar ook nog geen ongi gevoelns ofzo. Wij hebben besloten om als de ongi uitblijft volgende week vrijdag maar weer te testen, en als het dan negatief blijft maar eens naar de ha te gaan.
Wie herkent zich hierin? en wat zuoden jullie doen?
Zelf heb ik t idee dat mijn eisprong wel eens later geweest zou kunnen zijn, maar omdat ik die niet altijd even goed voel weet ik t niet zeker.
liefs, Geetje

Hee Geetje,
Welke ronde zitten jullie, ben je onregelmatig?

he geetje,

wat is je gemiddelde cyclus dan?
ik heb zelf ook vele malen op dag 40 getest want mijn gemiddelde cyclus ligt tussen de 32 en 42.
ik ben 1 keer naar de huisarts gegaan op dag 52 en wat denk je? savonds ongi.

maar... als jij nou normaal gesproken een stabiele cyclus hebt kan het zijn dat je lichaam niet zo snel hcg aanmaakt, en kun je misschien vrijdag wel positief testen!

we hopen het.
groetjes esther

hoi zit nu in mijn 4e ronde, cyclus varieert tussen 28 en 34 dagen normaal.
Bedankt voor jullie reacties!
Geetje

He hallo,

Spannend hoor. Hoop voor jou dat je ongi uit blijft en dat je zwanger bent. Ik heb deze maand mijn pil laten staan en moet nog tot 18 aug wachten want dan is pas mijn NOD. Ik heb al een zoontje en toen ik van hem zwanger was gaf de test dat pas twee weken later aan(ik was toen al twee weken overtijd). In de tussen tijd had ik al drie testen gedaan. Omdat mijn ongi heel onregelmatig was (de ene keer al na drie weken en de andere keer pas na zes weken) was ik er vanuit gegaan dat ik niet zwanger was. Maar de derde test gaf toch duidelijk aan dat er een kleine op komst was. De eerste en tweede test waren toen negatief. Dus er is altijd nog hoop zolang je niet ongi wordt. Heel veel sterkte de aankomende paar dagen/ weken. Ik zal voor je duimen.

Groeten van mij.

Terug
Bovenaan