Vandaag getest...

Vorige maand had een vaag lijntje en een aantal dagen erna een zware ongesteldheid..Waarschijnlijk tweede miskraam dus..
Vandaag was weer mijn testdag en ik had er een hard hoofd in.
Om te voorkomen dat ik weer onzeker zou worden over vage lijntjes heb ik de digitale test van CB gebruikt.
Voorbereiden op weer een teleurstelling keek ik bevend naar de test: zwanger...!
Het staat er echt, ik geloofde het eerst niet, nog steeds niet echt.
Ik ben bang dat ik over een paar dagen toch weer ongesteld wordt of dat het net als de vorige keer bij 7 weken is afgelopen...
Ik durf nog niet echt blij te zijn...
zo eng...! Na al die tijd...

Zou het dan nu echt zo mogen zijn?

Ik hoop dat er gauw meer dames komen met goed nieuws!

liefs Aardbeientoetje

Nou dan ben ik eerste die je mag feliciteren :)

Ik kan begrijpen dat je nog heel onzeker bent maar de test zal er echt niet om liegen!! Je bent zwanger!! Jippie!! Ga er van genieten meid al zullen de eerste weekjes idd heel spannend zijn probeer er toch vol op van te genieten!!

Heel veel succes voor jou en je mannetje en hou ons op de hoogte!!
Ik hoop dat er komende weken meer meiden met goed nieuws komen want  er is de afgelopen tijd niet veel positief neiuws geweest helaas!!

xxx Niekje

Hoi Aardbeientoetje,

Gefeliciteerd! En ook al is het de komende weken nog erg spannend (wat ik me heel goed kan voorstellen) probeer er toch een beetje van te genieten.
Zal voor je duimen dat het allemaal goed gaat.

Liefs, Cath

Wou, Wat goed nieuws!!! Gefeliciteerd!!!

Het zal idd wel even spannends worden maar ga jzelfe niet gek maken met allemaal nare gedachtes. Ik hoop dat je ervan kan genieten.

eindelijk weer eens goed nieuws hier!!!

gr Ester

WAUW!!!! Wat een positief nieuws!!
Fijn om ook een keer goed bericht te lezen! Het blijft idd een spannende tijd die eerste weken, maar ik zal voor je duimen hoor!!!

Van harte gefeliciteerde en geniet ervan!

Liefs,

Ginger

Dank jullie wel, meiden,

erg lief.
Het flitst de hele dag door mijn hoofd, eerst blij, dan weer piekeren. Want wat als....vul maar in.
Ergens valt het wel tegen, ik had gedacht meteen in de 7e hemel te zijn, maar ik ben erg bang en zie op tegen de komende weken, al die onzekerheid en wachten.
Maar ik zal jullie raad opvolgen en er ook van proberen te genieten.
Want stel dat deze wel blijft zitten.....
dat zou toch echt ongelooflijk zijn...

succes iedereen en ik blijf uiteraard hier meelezen en meeleven met jullie!

liefs Aardbeientoetje

Hi aarbeientoetje/kersensnoepje.

Meid... wat een fantastisch nieuws.
Tenminste iemand hier op het forum die met een goed bericht komt deze maand.

Ga proberen te genieten!
Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan!!!

liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan