Vandaag heeeeeeeeerlijk geshopt!

Hoiiiiiii..

Wat heerlijk zeg, vandaag even heerlijk met mn moeder geshopt! De kids kon ik even bij mn vader achter laten, en ik heb me helemaal uitgeleefd in de H&M wat hebben ze daar leuk spul zeg, en vooral niet al te duur! Sorry maar ik vind lang niet alles mooi.. en dat van de Miss Etam vind ik over het algemeen wat saaier (niet alles) en best wel duur, in verhouding met de H&M..

Dus het is maar een tip.... ze hebben daar echt super leuke kleding. Heb een lange witte blouse gekocht.. en dan een taille riem er bij om.. dat staat zo leuk! En komt je buik mooi naar voren. kom maar op met dat voorjaar/zomer.. ik ben er helemaal klaar voor!!!!!!!!

Toch geweldig dat opa en oma's zo lief zijn en even op de kids willen passen, want dit was me met de kids erbij niet gelukt hoor! haahah..

Al meer leuke kleding gekocht? De hempjes van de H&M (valt niet onder de positie mode trouwens)voor maar 4,95 zijn ook super.. echt goedkoop.. mooi lang, ik heb er direct 5 gekocht (verschillende kleuren).. bij de prenatal betaal je 9,95 voor een hempje.

Voor alle meiden die nog gaan "positie" shoppen, veel succes.. ik ben blij met mn aankopen in ieder geval. (sorry hoor, moest er ff uit!) wiehoeeeeee!

Hey!

FIjn joh, dat je goed bent geslaagd! Ik heb ook al veel bij H&M gekocht, vlotte betaalbare kleding en ook in desmaak die ik normaal zou kopen als ik niet zwanger was.. Vind de jeans en skinny broeken daar ook heel mooi, heb een hele mooie wie spijkerbroek gekocht, echt super nu het mooier weer wordt!
Voor alle dames die nog gaan: veel plezier met shoppen!

Fijn dat je zo lekker gewinkeld hebt. Wel ff een tip voor de dames die al vroeg gaan winkelen. Er kan nogal een verschil bestaan tussen wat je nu denkt dat er straks leuk uit ziet met een dikke buik en wat er, als je buik echt dik is, echt leuk uitziet. ( alles valt anders, verhoudingen zijn andes)
Inmiddels ben ik 37 wk zwanger en had ook dingen gekocht waarvan ik zeker wist dat ze heeeeeeeel leuk zouden staan. Haha, ik draag er niks van omdat ik er nu in die kleren uitzie als een walrus.

haahahahah judithmb1.. zag je er uit als een walrus? ahahha Ja je hebt wel een beetje geluik.. het moet je wel staan. Als je echt over je hele lichaam dikker gaat worden incl. hoofd, dan kun je ook een propje lijken. Dat had ik dus met die blouse die lang is en heel groot uitvalt.. maarja door die taille riem komt je buik juist weer mooi tot zijn recht! Ben benieuwd of ik aankomende zomer ook als een walrus door de stad loop.. denk eerder als een olifant.. met teenslippertjes aan, omdat ik door de warmte/vochtvasthouden niet meer met mn olifante voeten in mn schoenen pas!!!!!! hahaah..

Fijne dag nog vandaag (lekker weertje!!!!!)

Haha, mamma, nee ik heb alleen een enorme buik, de rest ( incl hoofd) is nog maat 36. Maar door de buik kleed veel dingen toch anders af. ( en zijn natuurlijk een stuk korter als je gedacht had).
Heb zelf niks gehad aan de leuke lange blouse met riem ( tja, had ik ook gekocht) die staat waarschijnlijk straks wel weer leuk na de bevalling.
Wat ik nu heel goed kan dragen zijn zachte jurkjes ( bijv. van de HEMA), niks positiekleding maar gewoon een s/m. Het valt goed over mijn buik en de verhoudingen kloppen. Succes met het vinden van schoenen etc. Ik ben over twee weken ( als het goed is) bevallen, dus huppel als het goed is weer heerlijk op hakken.

Terug
Bovenaan