Vandaag is het zover

Hai meiden,

Vandaag is het eindelijk zover!!! De eerste controle bij de VK!!!! Ik ben op van de zenuwen...
De vorige keer kregen we het hartje niet te horen en had ik bloedverlies...was toen 13 weken zwanger. En inderdaad op de echo (een paar dagen later) bleek dat het kindje niet meer leefde.
...Maar ik heb goede hoop!!
Vandaag naar de VK en morgen al voor een echo!!!! Heb ik lekker zelf geregeld, zo snel achter elkaar! Ik ben nu 9 weken zwanger. En heb de eerste controle nu eerder.
spannend!!!
Ik houd jullie op de hoogte!!!
Succes allemaal!!!
LFS. Maaike

Waar is het juni Forum gebleven...???
Volgt misschien nog wel...
 
Hoi Maaike,

Heel veel succes bij de VK. Ik snap hoe spannend het voor je is. Heb vorig jaar ook een miskraam gehad en ben nu weer zwanger (inmiddels 21 weken). Heb gelukkig ook een echo gekregen bij 8 weken en alles was goed. Heb inmiddels 2 echo's gehad en een pretecho laten maken en alles zit erop en eraan. Toch blijf ik me een beetje zorgen maken maar dat hoort erbij zeggen ze. Ik hoop dat alles goed is voor jou en dat je lekker kunt gaan genieten van je zwangerschap.

Liefs,
Beertje
 
He Maaike,

Veel succes morgen!!!! Ik duim voor je hoor!! Hoe laat moet jij??? Ik om 8.30 uur, dus heel vroeg. Ik hoop niet dat ik de gyn onder moet kotsen, hihi.

Ik ga voor je duimen!! Duim jij voor mij!!!

Ik hoor het wel van je!!

Liefs Cath

ps: het juni-forum is weer te bereiken hoor!!!
 
Terug
Bovenaan