vandaag is mijn NOD! Zal het wel of zal het niet?

Hallo Allemaal,

Voor de gene die gisterenavond on-line waren (vond het heel erg gezellig, moeten we zeker vaker doen)

Vandaag is mijn NOD, zou zeer verbaasd zijn als ik vandaag NIET ongesteld zou worden trouwens. We hebben er deze maand maar erg weinig aan gedaan.

Mocht het niet zo zijn dan mogen we in ieder geval 19 april weer na een jaar naar de Gynaecoloog. Na drie jaar gooien ze het op onbegrepen kinderloosheid en dan gaan ze verder zoeken/ en of wel behandelen. Ik neem aan (denk ik dus zelf) dat wij straks ook voor IUI in aanmerking gaan komen.

Maar het zou leuk zijn als ik al die ellende niet hoef door te maken. En dat het toch op het laatste nippertje alsnog spontaan komt.

Maar ik heb al lichtte kleine rommeltjes in mijn buikje dus..................zal wel weer niet.

groeten,

Cynthia

En ik houd jullie op de hoogte he!

Hey meisje!

Het blijft iedere maand weer een spannend moment he?! Wat zou het mooi zijn als het na 3 jaar toch spontaan lukt. Bij een vriendin van ons is het na 2,5 jaar gelukt dus je weet het maar nooit!

Ik herken het nog wel hoor. Iedere keer naar het toilet en de spanning loopt maar op.
Heb je toevallig wat verschijnselen? Bv sterk ruiken, afscheiding, gevoelige borsten?

lfs inge
ps was gezellig he gisteravond!

He Inge

Ja, dat wel, is dat ook een verschijnsel dan?

Ik ruik ontzettend naar het zweet, ik ruik mezelf. Echt een ontzettend indringende geur.

Gespannen borsten heb ik wel vaker als ik gewoon wel ongesteld word. Dus dat vind ik geen herkennigspunt. En heb wel iets afscheiding inderdaad.

Maar wat ik zeg, heb wel vervelende steekjes in mijn buikie (zeg maar gerust buik)
die is   ook al weer ontzettend opgezet.

We zullen zien en rustig afwachten!

Hai,

Die steekjes die lijken alsof je ongi eraan komt had ik ook toen ik zwanger bleek. Geen touw aan vast te knopen dus.
Die afscheiding is een goed teken. Ruik je voor je gevoel echt sterker dan anders? Ik rook bv overal pislucht op straat terwijl Dennis het niet rook en mijn smaak wat totaal anders. Dan had ik ergens zin in en smaakte het helemaal niet.

Nou je maakt het wel spannend hoor!! Je mag op je NOD testen hoor! Jouw NOD is toch altijd heel regelmatig?

lfs inge

Komt ze weer aan hoor met d'r testen!

Heb jij aandelen bij clear blue ofzo?

Nee ik wacht nog maar eventjes joh. Als ik maandag nog niets heb vernomen dan: dan ga ik wel eens testen.

Je zal net zien als ik nu ga testen word ik een kwartier later al ongesteld.

Oh bedoel je dat met ruiken, ik ruik zelf niet zo lekker (ik zweet me rot) of ruik ik het gewoon sterker inderdaad? Dat zou natuurlijk ook kunnen.

Verder heb ik het nog niet gemerkt.............oh nou je het zegt, Rook ik vind Rook zo smerig ruiken ineens.
Ik rook zelf ook (ja ik weet het) maar nu met de nieuwe verf niet meer binnen!
En............ik word er misselijk van, rook al veel veel minder ook. en hier in Amersfoort hebben we een soort bushalte waar we in kunnen gaan staan (met een afzuiger) maar daar ga ik liever ook niet in staan.

Bah

Hoest met de trap?

JAA ECHT WAAR! Ik heb aandelen CLEAR BLUE! DUSSeeee TESTEN!!
HAHAHAHAHA!!

Zeg dame! je weet toch wel dat roken de vruchtbaarheid drastisch verminderd he!!!??? Dit geldt voor zowel jou als je mannetje. Ik weet het is moeilijk maar je vergroot echt je kansen als jullie wat gezonder gaan doen hoor!
Je hoort het al ik heb geen aandelen in de sigaretten business!

lfs inge

Lieve Cynt,

Wat spannend dus je bent nog niet ongi geworden op je nod-dag!! jeetje wat spannend voor jou en voor je mannetje laten we het hopen dat het raak is, ik zou het zo te gek voor jullie vinden, zo op de valreep zwanger worden na drie jaar, en dan niet de mmm molen ingaan, duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim enz.............

lfs en we horen het van je ok,

Mick

Terug
Bovenaan