Vandaag is mijn NOD

A

Anoniem

Guest
Goede morgen allemaal,
Vandaag is de dag.....mijn NOD !!!
Gisteren een berichtje geplaatst dat ik nog geen ongi gevoel heb en dat is nu nog steeds niet. Natuurlijk ga ik er vanuit dat ik nog ongi kan worden, had mijn NOD wel al een dag of 1 á 2 dagen verder gezet om me niet zo zenuwachtig te worden maar dat heeft niet echt geholpen. Mijn vriend en ik hebben besloten om tot het weekend te wachten met testen (als we dat volhouden !!!)

We houden jullie natuurlijk op de hoogte.

Ginger: Hoe is het met jouw?

Hanna: Ook vandaag is jouw NOD ....EN??
Ik hoop dat je ongi weg blijft.

Tanja: Bedankt voor je medeleven ...
wanneer is jouw NOD ???

Liefs Belinda

Komend weekend pas testen????
Kun je het wel zo lang volhouden ;-)

Succes

Hoi Miep,
Ja ik weet het, het zal niet makkelijk zijn en misschien gaan we het ook al eerder doen maar elke maand als we een test deden de dag na mijn NOD dan was hij negatief en werd ik erna ongi,
maar ja we zien het wel.

Liefs Belinda

Hoi Belinda,

eigenlijk heb je wel gelijk hoor, bij was de test positief en vrij snel erna ging het alsnog mis.

Ooit kon je helemaal niet zo snel testen, ik vraag me af of onze moeders en grootmoeders er ook zo mee bezig waren.

Succes met wachten en hopelijk daarna een dikke plus !!!

Hoi meissie!

Wat blijft het toch spannend! Kanp dat je nog niet getest hebt (op de Romed na dan). Hopelijk bljft je ongi uit!!!! Met mij gaat het weer prima. Mijn man mag donderdag zijn kwakkie in gaan leveren en dan horen we via de HA meer. Ben erg benieuwd, gespannen, maar ook opgeluct dat er snel wat duidelijkheid komt...

Ik duim voor je!

Knuffel,

Ginger

Terug
Bovenaan