Vandaag is mijn NOD!

A

Anoniem

Guest
Nou vandaag is mijn NOD, ben echt op van de zenuwen, voel nog steeds de zelfde dingen en was ook misselijk net, heb 2 crackers gegeten en drink wat thee.
Vind   het erg spannend, hoop zo dat de RD niet komen.

Moet vanmorgen voor de eerste keer vrijwillergers wek doen in het zh, dus dat is wel leuk, heb ik afleiding, maar het liefst zou ik de hele dag, thuis blijven, wist niet dat het allemaal zo spannend kon zijn.

Kwaaltjes nu.
Zere borsten,
Nog steeds die ongi achtige krampjes( niet erger dan van de week )
gekke smaak in mijn mond
En mijn darmen zijn nog steeds van slag , vooral smorgens rommelen die als een ek.

Liefs Kyrabella

Ik duim voor je vandaag!!!  Lekker afleiding hoor om te werken!!!! Anders zit je ook maar de hele dag te wachten!
Laat het weten he?
xie maantje

Hoi,

Ik vind het ook allemaal erg spannend! Nog meer dan ik dacht... Gisteren was mijn NOD; mijn afscheiding was een beetje donker, maar verder niets....
Heb me de afgelopen 2 weken erg zwanger gevoeld; gerommel in onderbuik, misselijk, geen zin om vlees te eten, wisselende stemmingen enzo, maar heb dit ook sinds twee dagen niet meer. Gisteren had ik wat last van m'n rug en dacht ik dat ik ongesteld zou worden, vannacht werd ik om 4 uur wakker en was weer beetje misselijk.
Ik moet zo werken, wel goed: veel afleiding zoeken, je hebt er nu toch geen invloed meer op..

groetjes

Ohhhh spannend!!! Nou als ik vanavond thuis kom ga ik gelijk kijken
of er goed nieuws is!!! Ik ga duimen voor je

groetjes

Terug
Bovenaan