vandaag is rood.......

A

Anoniem

Guest
He Meiden

Nou een half uur geleden hebben de rode duivels zich gemeld bij me, ruim 2.5 dag overtijd een negatieve test en toch hoop blijven houden, weer een teleurstelling!!!!
Nou... op naar ronde 10 dan maar.
En ik weet niet hoe dat bij jullie is maar reageren mannen altijd zo nuchter?
Ik kan het niet uit staan grrrrrr
Komt wel goed... is dan het antwoord
wat komt wel goed... ik wil het gewoon nu!!!
liefs wij2

hallo... he wat jammer dat ze zijn gekomen. hopelijk dat de vlg ronde raak mag zijn.. ja dat zijn nou typisch mannen he.... ach ja we moeten t maar met ze doen.. haha.. ik ben ook nog steeds aant w8en tot t bij mij doorbreekt. ben toch al aantal dagen over tijd. ong 5 dagen zo en had gister een test gedaan maar die was negatief........ nou meid veel succes met deze sombere rode dagen  en op naar de vlg ronde... groetjes zina

Hee wij2,

Sjit man! Die rooie krengen, daar zit je echt niet op te wachten! Ik kan wel zeggen op naar de volgende ronde, maar ronde 10... dat duurt  toch wel erg lang hoor. En lekker tactisch zo'n mannetje dat dan zegt ach komt wel goed... grrrr... snapt ie er   dan nix van??  En wij vrouwen maar elke maand door ons lichaam voor de gek gehouden worden..pfff...

Sterkte d'r mee en hopelijk heel gauw zwanger.

Liefs,

Tammy

Hoi wij2,
Eerst even iets anders..
Je begint met ''vandaag is rood''... Marco Borsato he!
Ben je fan, of toeval?
Rot voor je dat je weer moet wachten hoor, ik zal aan je denken..
Groet R

De volgende keer als we Marco Borsato horen, denken we aan al die zielige toekomstige moedertjes, die een ronde verder moeten, is dat afgesproken?

En maar hopen dat dat steeds minder in aantal worden.

Groetjes
talke

Hoi,
Beetje niet thuishorend op dit forum...maar toch..
Zijn er nog mensen die  naar Marco gaan in oktober in Arnhem?
Zou lachen zijn, ik ga wel nl..
Groet R

he rw        

ik ga 4 november naar marco!! heb er nu al zin in!!!! kus

he meiden,
Ik wil even iets kwijt, julie zijn echt top.
Ik vind het mooi dat dit forum bestaat en je elkaar een beetje kan steunen, Top gewoon!
Vandaag is rood heb ik gezet omdat het een tekst is van marco ja, vind marco top!
Ik ga niet naar concert nee waren geen kaarten meer.
Kuss

Terug
Bovenaan