Vandaag IUI 2!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Heb even niks meer van me laten horen, het was een beetje druk en chaotisch van de week. Maar ik schreef maandag dat ik mijn eerste FM had gehad en dat er 1 kleine follikel te zien was (tegenvaller want ik had hogere dosis menopur gespoten...) en een met bloed gevulde cyste. Woensdag zag die cyste er nog hetzelfde uit maar was die kleine follikel ineens al 19 mm! Hoe dat nou kan??? Maar ik mocht dus 's nachts meteen naar de spoedeisende hulp voor de pregnyl spuit en vandaag om 13.00uur heb ik de inseminatie. Toch nog een klein beetje goed gekomen dus, al geven ze ons niet echt veel kans met dat gerommel erbij. Ik moet (hoe tegenstrijdig ook) vandaag meteen een afspraak maken voor een echo als ik ongesteld ben geworden, zodat ze kunnen kijken hoe het er dan voor staat, en dan binnen 2 weken meteen een kijkoperatie. Hopen maar dat er een wonder gaat gebeuren en dat gewoon lekker zwanger raak deze maand!

Liefs, Anke

Dat hoop ik ook van harte Kletskoppie!
Wat een gedoe allemaal zeg.
Ik lees dat je bij de eerste hulp de spuit laat zetten, ik lees ook dat veel meiden dat zelf doen.
Mag je daarvoor kiezen of heb jij andere hormonen?
Hoe werkt dat?

Ik sta aan de vooravond van dit alles ik heb dinsdag mijn eerste afspraak bij de gyn, dus ik weet nog niet wat er bij mij ' mis' is. (na 15 maanden en een miskraam).
Ik lees dus alles wat jullie meemaken om zo een beetje voorbereid te zijn.

Ik wens je in ieder geval heel veel succes en hoop met je mee op een wondertje voor jullie!

liefs Kersensnoepje

Lieve Anke,

Wat fijn voor jullie zeg!! Ik zal flink duimen voor je hoor!! Jee moest je vannacht naar de eerste hulp? Wat een gedoe. Maar goed, ik zou het er ook graag voor over hebben hoor, als dat is wat nodig is....

Succes vanmiddag en tot gauw

lfs Mickey

Hoi Kletskoppie,
Hoe voel je je na de inseminatie van gisteren ?
Ik hoop zo voor je dat het inderdaad deze maand gaat lukken. Er staat je anders ook nog wel e.e.a. te wachten zeg, o.a. die kijkoperatie
Houd moed, en als het nu niet lukt ben je tenminste wel snel aan de beurt voor je vervolgonderzoeken ....

Liefs, Sunshine Jo

Hoi!

Ik wilde je even heeeeeel veel succes wensen en hopelijk een positief resultaat!
Is het allemaal meegevallen? Ik hoop dat het deze maand raak mag zijn voor jullie!

Liefs,

Ginger

Hoi lieve meiden,

Dank jullie wel dat jullie allemaal zo meeleven. Ik lees hier ook iedere dag hoor, maar soms heb ik gewoon even niks te melden, al leef ik ook echt ontzettend mee met iedereen hier, maar dat weten jullie wel he! De inseminatie is me echt tegengevallen, weet je dat ik nu pas weer een beetje opgeknapt ben?! Ik had veel last van mijn buik en ook 'van onderen' van die stomme eendebek. Ik weet niet wat deze gyn allemaal heeft zitten porren, maar ik voelde me behoorlijk afgetuigt!! Nu heb ik flink last van mijn borsten, maar dat hoeft niets te betekenen weet ik helaas uit ervaring....want die pregnyl wekt ook behoorlijk veel zwangerschapskwaaltjes op altijd, en daarnaast heb ik ook bij een naderende menstruatie altijd last van mijn borsten. Dat is nu nog wel te vroeg natuurlijk, want ik ben nog niet eens op de helft van mijn wachtweken....
Om me heen worden overal baby's geboren en komen er zwangeren bij....alsof ik er nog niet genoeg in mijn omgeving had....ik vind dit erg confronterend en moeilijk. Gelukkig heb ik jullie ook altijd nog!

Liefs, Anke

Hoi Anke,

ik zie nu pas dat mijn reactie die ik vrijdag had geplaatst er niet op staat....
Ik duim voor je hoor!!!!
Hopelijk wordt dit je lucky maand!!!

liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan