vandaag IUI gehad

Ha meiden, vanmorgen zijn we voor de IUI geweest. Ik heb een week puregon gespoten en woensdag pregnyl. Had gelukkig niet echt klachten er van (alleen beetje lichte klachtjes) en vanmorgen was het dus zo ver. Het ging allemaal heel goed. Heb wel een beetje buikpijn nu er na. Maar verder gaat wel. Ben echt heel benieuwd of het iets zal helpen! Nu twee weekjes geduld...

Spannend! Ik leef met je mee, heb donderdag mijn 2e IUI gehad. Hoop voor ons beide dat het raak is!
Succes de komende 2 weken, ik vind het best wel zwaar dat afwachten. Bij ieder krampje denk ik zal het wel of zal het niet.
Groetjes

Bedankt voor jullie berichtje! 't Is best fijn meeleven. Ik vind het heel moeilijk om er met mensen in mijn omgeving over te praten...

Inmiddels heb ik een flinke tik van de griep gehad. Vreselijk diarree en overgeven. Maar goed, we zijn er weer; en wachten af hoe het de komende tijd zal gaan...

Vanaf wanneer zou je eigenlijk "tekenen" kunnen verwachten? Ik ga zo twijfelen aan mezelf steeds...

Hé meiden, ik houd jullie op de hoogte...

Hoi mama30,

Ik hoop voor je mee dat het raak is. Ik hoop deze week mijn 1e IUI te krijgen. Ben nu Menapur aan het spuiten. Ik hoop met ons allen mee dat het raak mogen wezen.
Hebben jullie de dag van de IUI vrij/ziek genomen? Moet je na het inbrengen rust houden of hoe gaat het in zijn/haar werking?

liefs Ano

Ik moest na de IUI een kwartiertje blijven liggen. Niet zo comfortabel; en de dagen er na had ik dus ook pijn in heupen en benen. Maar ik heb altijd last van spieren/gewrichten, dus dat kan voor iedereen anders zijn. Verder had manlief al vrij die dag, en zelf was ik thuis. Dus dat ging dit keer makkelijk. Viel me alles mee, niet veel van gevoeld. Er na wel even ietsjes krampig, maar dat hadden ze me wel voorspeld. De ass zei dat ik ook bloedverlies zou kunnen hebben maar dat was amper een drupje. Ook dat zal bij ieder anders zijn denk ik.

Al met al was het mij echt wel meegevallen!

Nu het wachten; maar ja, we zijn aardig druk, dus dat loopt ook wel los hoop ik. Je kunt er toch niets aan doen, dus tja... Misschien nuchter gedacht (opgeschreven) zo voelt het echt niet altijd hoor...

Maar goed, zodra ik wat weet horen jullie het natuurlijk!

Terug
Bovenaan