Vandaag jarig

He lieve Meiden,

Vandaag 6 september ben ik jarig, en weten jullie wat mijn grootste wens is, om nog een keertje zwanger te worden van een tweede babie, het zou zo te gek zijn, of is dat te veel gevraagd. Gisterenmiddag een borrel gegeven, waar erg veel kindjes en babietjes waren, het was een groot succes, ook om de babietjes vast te mogen houden. En wat zou ik dat graag weer willen.

Deze maand willen we serieus weer aan de slag, en wie weet gaat het wel lukken.

Mijn wens voor jullie is dat we echt allemaal zwanger zullen worden, en ik geloof dat dat echt nog gaat lukken.

Fijne dag allemaal vandaag.

Heel veel liefs Mick

Hee Lill,

Dank je voor jou felicitatie. Hoop ook zo dat jij snel zwanger zal worden.

Ja, wat een mazzel hebben we dat we nog zo'n mooie nazomer hebben gekregen, was daar wel aan toe, dacht bijna dat we alweer herfst hebben met dat vele regen wat we laatste tijd voor onze kiezen hebben gekregen.

Jij ook een fijne dag vandaag he.

Liefs Mick

Hee mickey,van harte gefeliciteerd en als ik je dat cadeau kon geven dan had je het zeker gehad van me,fijne dag toegewenst.
Hoe gaat het met je paard?
Liefs
Snoop

Lieve Mick,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag! Maak er een gezellige dag van en drink er eentje van me! (want ik mag het nie haha!) ;)

Liefs, Floor.

Hi Mickey

Gefeliciteerd met je verjaardag! Dat dit jaar je droom uit mag komen en dat je op je volgende verjaardag zelf je babietje kan showen aan iedereen!

Liefs,
Anne

He lieve Meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties!! En Snoopy heb geen paard hoor, heb wel heel veel paardgereden, en vroeger heb ik ook wel een paard willen kopen, maar is er eigenlijk nooit van gekomen, omdat het ook een hele zorg is, elke dag naar de manage, en elke dag op je paard rijden, best wel zwaar toch.

He Floor wat leuk dat je ook voor mij een berichtje hebt achter gelaten, hoe gaat het met jou en met de babie in je buik, ps wanneer ben je ook alweer uitgerekend??

En lieve Anne, hoop ook voor jou dat je droom uit zal komen en voor alle andere meiden natuurlijk ook. Kunnen we straks met z'n allen door naar het zwangerschapsforum en kletsen we daar lekker bij.

Liefs Mick

LANG ZAL ZE LEVEN! LANG ZAL ZE LEVEN! LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLOOOOOOORRRRRRRRIIIIIIIIIIAAAAAAA! IN DE GLOOOOOOOORRRRRRIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAA, IN DE GLOORRRRIIIAAAA!
HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Ik hoop dat je wens snel wordt vervuld!
Liefs Inge

Terug
Bovenaan