Vandaag laatste echo !!!

Hoi Allemaal,

Hier ben ik dan weer. Iedereen bedankt voor het duimen en medeleven afgelopen tijd. Ik was weer een keertje een weekje overtijd, maar helaas toch weer niet zwanger , gelukkig hadden we nog geen test gedaan haha  dat scheelt ons weer geld.
Dus we gaan weer voor ronde 17, mijn nieuwe NOD is 11 april, nou ja dat gokken we maar !!! Ik weet het soms niet meer mijn cyclus is zo veranderlijk. Volgens onze berekeningen heb ik met pasen mijn ei haha, dus ik heb een paasei, grappig, misschien wordt het wel een kind dat met pasen gemaakt is, vind het wel lach wekkend, ach we blijven er maar lol in houden !!!!!

Vandaag moeten mijn vriend en ik weer naar het ziekenhuis toe, mijn vriend krijgt de laatste echo (van zijn blaas en nieren) best wel spannend weer, alleen dan nog een prostaat onderzoek op 4 april, dan zijn gelukkig alle onderzoeken voorbij en hopelijk horen we 14 april een datum voor de ICSI, het zou wel ergens in mei/juni zijn, dus daar leven we dan maar naar toe.

Iedereen weer succes en spreek jullie weer.

Liefs Belinda.

Haaai Belinda,

ik wil jullie beide veel succes wensen
met de volgende ronde :)

fijn dat je zo de moed er in houd!!
Natuurlijk kost dat best moeite..
lijkt mij.

En spannend zeg die ICIS!!

zet hem op
vr gr bibi :) (mei forum)

hoi belinda

De laatste onderzoeken en dan weet je eindelijk een datum!!! Spannend allemaal he?
Ik wil jullie veel succes wensen en hoop dat jullie snel een datum hebben zodat je weet waar je aan toe ben....
Laat horen wanneer wij aan de beurt zijn. Beginnen   al wat eerder met de behandeling is de zelfde als jullie. (icsi)  
Weet je meteen wat er allemaal komen gaat altijd handig...

Veel sterkte met de laatste    
echo!

groetjes rozemarijn

W

Baal, baal   zeg, maar hou vol hoor. Onze tijd komt heus.
Ik wou even zeggen dat ik ook een "paasei" heb, misschien is 2 paaseieren een teken van geluk ofzo en mag het dit keer wel lukken. Ik ga voor de sde iui.
succes, gr ilona

Terug
Bovenaan