vandaag langs de dokter geweest

A

Anoniem

Guest
he meiden ben vandaag naar de dokter geweest , ze zei dat het misschien tussen me oren ligt, dat ik er te veel mee bezig ben, ik moet ff 4 weken w8 als dan de rd nog niet is geweest moet ik weer terug komen, weer bloedpikken voor zwangerschap, want ondertussen kan ik wel me ie sprong hebben maar weet natuurlijk niet wanneer vanwege me nod nog niet heb, als dat het geval niet is moet ik een echo laten maken, dus gewoon w8 w8 en nog eens w8,

xxxxxx suzette

he bah, wachten wachten wachten, een ronde wachten duurt al zo lang! sterkte meid!

ja dank je misschien dat ik precies optijd klus? kweet niet, ik baal als ik moet w8 shit zooi en voel me al klote omdat me schoonzus in het ziekenhuis licht met een klap long voor de 2 de keer, dus daar ben ik niet blij mee
xxxxxxxx

Suzette wat kl**te voor je zeg, ik hoop voor je dat alles goed komt, en dat wachten is inderdaad het ergste van alles, wat duren de dagen lang als je zwanger wilt worden he?
Veel sterkte,

Muizeke

Hoi Suzette,

Wat balen zeg, zo lang wachten! Bijna niet vol te houden, zo lang. Kom maar lekker vaak hier je hart luchten, dat helpt vast!

Groetjes,

Jetteke

Terug
Bovenaan